خبرگزاری کار ایران

امیرحسین‌خانی:

فاصله خود را با قدرت‌های آسیایی کم می‌کنیم

کد خبر : ۱۸۷۰۶۶

مربیان تیم ملی نیز این درخواست را از کمیته ملی المپیک داشته اند ولی متاسفانه یک روز می گویند پول داریم و یک روز می گویند پول ندارم.

کاپیتان تیم ملی واترپلوی ایران در حاشیه اردوهای تمرینی گفت: به زودی می توانیم فاصله خود را با قدرت های آسیایی کم کنیم اما فعلا حفظ نتیجه چهارمی بازی های آسیایی برای ما خوب است.

به گزارش ایلنا، امیرحسین خانی بازیکن تیم ملی واترپلوی ایران در مورد شرایط تیم ملی اظهار کرد: الان حدود ۱۲ نفر در اردو هستیم و تمرینات مان را در دو نوبت صبح و بعد ظهر به طور جدی دنبال می کنیم. ما هر روز ۴ تا ۵ کیلومتر شنا می کنیم و همچنین کار با توپ را هم انجام می دهیم.

وی در مورد کار با سرمربی تیم ملی گفت: کار با مولر نسبت به مربیان قبلی خیلی خوب است هرچند الان نمی توان در مورد سرمربی تیم ملی حرف زد چون باید یک دوره بلند مدت سپری شود، بعد از مدتی می توان در مورد کار مولر قضاوت کرد. الان همه بازیکنان تمرینات را خیلی سخت شروع کرده و با جدیت دنبال می کنند.

بازیکن تیم ملی واترپلوی ایران گفت: تاکنون همه ی تمرینات و اردوها در تهران برگزار شده و اگر بتوانند یک اردوی خارجی برای ما در نظر بگیرند، خیلی مناسب است. خبر دارم که احتمالا یک اردوی تدارکاتی در قزاقستان داشته باشیم.

وی ادامه داد: با این شرایط اگر بتوانیم مقام چهارمی را که در مسابقات قبلی کسب کرده بودیم را حفظ کنیم، به نظرم کافی است. چون نسبت به حریفان خود کمتر در مسابقات بین المللی بودیم و زمان خیلی کمی برای آمادگی در مسابقات آسیایی داشتیم، همین رتبه چهارمی را کسب کردن خیلی سخت است. به نظرم جزو چهار تیم اول بودن در مسابقات آسیایی برای ما نتیجه ی ایده آل است. الان به سختی می توان گفت که به چین و ژاپن و قزاقستان برسیم چون هم برنامه ریزی و هم آمادگی آنها خیلی منظم تر و قاعده مند است و آنها یک برنامه ۴ساله داشته اند اما شرایط تیم ملی ایران چند ماهی است که به ثبات رسیده است. البته به زودی ما می توانیم اختلافمان را با آن ها کم کنیم ولی نمی توانیم در کوتاه مدت به حریفان قدرتمند آسیایی برسیم. ما باید الان به فکر ازبکستان و سنگاپور و کره جنوبی باشیم. باید این تیم ها را حریفان اصلی خودمان بدانیم و سعی کنیم که بازی خوبی برابر آن ها انجام دهیم.

امیرحسین خانی در مورد انتظارات از فدراسیون و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اظهار کرد: انتظارم این است که در این مدت کم بیشتر بازیکنان را حمایت کنند و کمیته ملی المپیک چند سفر تدارکاتی رابرای تیم ملی در نظر بگیرد تا بازیکنان به آمادگی لازم برسند، به غیر این فکر نکنم مشکل خاص دیگری باشد. مربیان تیم ملی نیز این درخواست را از کمیته ملی المپیک داشته اند ولی متاسفانه یک روز می گویند پول داریم و یک روز می گویند پول ندارم.

وی در پایان گفت: از شما تشکر می کنم و امیدوارم که کمیته ملی المپیک نظرشان در مورد اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی عوض نشود و تیم ملی را حتما به مسابقات آسیایی بفرستند. چون یکی دو دوره است که تیم ملی واترپلو به مسابقات نرفته و اگر این دوره هم تیم به مسابقات نرود به نوعی می توان گفت که واترپلو از بین می‌رود. امیدوارم واترپلوی کشورمان دوباره به چشم بیاید و با داشتن لیگی منظم‌تر و قوی‌تر یک برنامه‌ریزی ۴ ساله برای مسابقات پیش رو داشته باشیم. باز هم درخواست دارم تیم را به مسابقات آسیایی بفرستند تا زحمات ورزشکاران هدر نرود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز