خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین‌المللی بوکس چین؛

روزبهانی، فروتن و سپهوند در آستانه مدال آوری

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۸۵

این رقابت‌ها در غالب ۱۷ تیم تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت و چینی‌ها با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

تورنمنت بین‌المللی بوکس چین با حضور ۱۲۰ بوکسور از ۱۶ کشور دنیا در حالی از روز دوشنبه آغاز شده که تیم ملی بوکس ایران نیز با ترکیب ۹ بوکسور در این مسابقات شرکت کرده‌ است.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها در غالب ۱۷ تیم تا ۲۸ تیرماه ادامه خواهد داشت و چینی‌ها با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سومین روز از این رقابت‌ها در حالی امروز چهارشنبه پیگیری شد که فروتن گل آرا نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست نماینده تایلند مدال برنز خود را قطعی کرد و روز جمعه برای کسب مدال نقره باید به مصاف نماینده تیم ملی چین برود.

احسان روزبهانی بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم نیز با شکست نماینده روسیه مدال برنز خود را قطعی کرد و روز جمعه برای کسب مدال برنز باید بوکسور تیم ملی کره جنوبی را شکست دهد، ‌ اما مجید سپهوند نماینده وزن ۹۱ + کیلوگرم نیز با شکست نماینده اوکراین مدال برنز خود را قطعی کرد و روز جمعه باید برای رسیدن به مدال نقره نماینده چین را شکت دهد.

دومین روز از این مسابقات نیز در حالی برگزار شد که امین قاسمی‌پور نماینده وزن ۶۹ کیلوگرم با شکست نماینده انگلیس به مرحله بعدی صعود کرد و فردا(پنج‌شنبه) باید با نماینده اوکراین مبارزه کند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز سجاد محرابی با شکست نماینده چین تایپه فردا(پنج‌شنبه) باید به مصاف نماینده چین برود، اما در وزن ۶۴ کیلوگرم دانا اسماعیل‌زاده در نخستین دیدار خود مقابل نماینده اوکراین شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

مظاهری نیز در نخستین روز از این مسابقات نماینده هندوستان را شکست داد و فردا(پنج‌شنبه) باید در وزن ۹۱ کیلوگرم به مصاف بوکسور تیم ملی روسیه برود.

اکبر احدی، محمد عاشری و مجتبی فرجی به عنوان سرمربی و مربی در این اردوها تیم را همراهی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز