خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ جهانی والیبال - ایتالیا؛

جدال حساس با برزیل برای صعود / والیبال ایران یک گام تا جاودانگی

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۷۲

ایران با پیروزی مقابل برزیل(با هر نتیجه ای) به جمع ۴ تیم برتر مسابقات راه خواهد یافت. اگر این پیروزی ۳-۲ باشد به عنوان تیم دوم گروه و اگر ۳-۱ یا ۳-۰ باشد، ایران به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

جدال امشب ایران و برزیل برای صعود می تواند یکی از ماندگارترین اتفاقات والیبالی برای ملی پوشان کشورمان خواهد بود که در صورت شکست دادن برزیل و صعود به نیمه نهایی لیگ جهانی، والیبال ایران می تواند رویایی جاودانه را به واقعیت بدل کند.

به گزارش ایلنا، دیدار دوم گروه دوم مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شب گذشته بین دو تیم برزیل و روسیه برگزار شد و سرانجام با حساب ۳ بر ۱ به سود برزیل پایان پذیرفت تا طلایی پوشان با کسب ۳ امتیاز این بازی به صدرنشینی جدول گروه برسند و صعود خود را به مرجله نیمه نهایی مسابقات قطعی کنند.

روسیه نیز با همان ۲ امتیازی که از بازی در برابر ایران به دست آورده بود، در رده دوم جدول قرار گرفت. روس ها که چهارشنبه شب ۲ ساعت و ۳۸ دقیقه طول کشید تا ملی پوشان شایسته کشورمان را در ست پنجم متوقف کنند، در بازی مقابل برزیل خسته و کم تحرک بودند و در اکثر لحظه های بازی، از پس سرعت برزیلی ها برنیامدند.

حالا روس ها باید منتظر نتیجه دیدار امشب ایران با برزیل بمانند تا در صورت شکست ایران در برابر برزیل، آنها به نیمه نهایی صعود کنند. در واقع، ایران با پیروزی مقابل برزیل(با هر نتیجه ای) به جمع ۴ تیم برتر مسابقات راه خواهد یافت. اگر این پیروزی ۳-۲ باشد به عنوان تیم دوم گروه و اگر ۳-۱ یا ۳-۰ باشد، ایران به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز