خبرگزاری کار ایران

ایران در دسته یک لیگ جهانی ماند؛

مشکل حضور بانوان باید حل شود / ابقا به شرط تعهد!

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۷۴

در این اجلاس که از ساعت ۹ صبح در فلورانس آغاز شد، یکی از مهمترین و اصلی ترین موارد این جلسه رسیدگی به عدم حضور تماشاگران زن ایرانی در سالن مسابقات در تهران بود.

اجلاس دپارتمان لیگ جهانی صبح جمعه به منظور بررسی برگزاری مسابقات لیگ جهانی در سال ۲۰۱۴ با حضور اعضا آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در این اجلاس که از ساعت ۹ صبح در فلورانس آغاز شد، یکی از مهمترین و اصلی ترین موارد این جلسه رسیدگی به عدم حضور تماشاگران زن ایرانی در سالن مسابقات در تهران بود.

محمدرضا داورزنی که به عنوان یکی از اعضای اصلی این دپارتمان می بایست در این جلسه شرکت می کرد، یک روز زودتر برای شرکت در این اجلاس راهی فلورانس شد و در این فاصله طی نشست های مختلف با گراسا؛ رئیس فدراسیون جهانی، الکساندار بوریچیچ؛ نایب رئیس فدراسیون جهانی موفق شد دیدگاه FIVB را نسبت به این موضوع اصلاح و لطیف تر کرده و نظر مسئولین فدراسیون بین المللی را برای تعامل بیشتر برای حل مسئله به وجود آمده در راستای اجرای قوانین جهانی والیبال در برگزاری مسابقات والیبال لیگ جهانی و همچنین همخوانی با قوانین جمهوری اسلامی ایران جلب کند.

با رایزنی های انجام شده سرانجام بحثپیرامون وضعیت ایران از دستور اصلی جلسه لیگ جهانی خارج و حضور ایران در دسته اول(گروه دو) لیگ جهانی ۲۰۱۵ مشروط به همکاری دولت ایران و ارائه تعهد درخصوص موضوع مورد بحثشد. مقرر شد فدراسیون جهانی والیبال کتبا طی نامه ای به ایران ارسال کند و با توجه به درخواست هزاران زن ایرانی از فدراسیون جهانی والیبال برای حضور در سالن مسابقات از دولت و فدراسیون والیبال ایران رسما درخواست حل این موضوع را نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز