خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال؛

ایران - امریکا؛ بلندقامتان پارسی یک گام تا تعبیر یک رویا

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۹۰

دیدار رده بندی جهت تعیین مقام پنجم و ششم برگزار نخواهد شد و بدین ترتیب پرونده روسیه پرافتخارترین تیم والیبال دنیا و استرالیا در لیگ جهانی ۲۰۱۴ بسته شد.

در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ تیم ملی ایران با امریکا دیدار می کند و ایتالیا به مصاف برزیل می رود.

به گزارش ایلنا، در پایان دومین روز مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی مردان والیبال ایران موفق به شکست برزیل پرافتخار ترین تیم لیگ جهانی شدند و در صدر گروه دو این رقابت ها ایستادند و پس از ایران، برزیل و روسیه در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین ایتالیا نیز با پیروزی ۳ بر صفر مقابل استرالیا صدر نشین گروه یک شد و پس از آن امریکا در رده دوم قرار گرفت و استرالیا سوم شد.

بدین ترتیب تیم های ایتالیا و امریکا از گروه یک و ایران و برزیل از گروه ۲ به نیمه نهایی صعود کردند و بر اساس برنامه اعلام شده امروز شنبه تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی و ۲۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی امریکا می رود و در دومین دیدار نیز ایتالیا میزبان این رقابت ها از ساعت ۲۳ به وقت تهران مقابل برزیل صف آرایی خواهد کرد.

ملی پوشان ایران که در دومین سال حضور خود در لیگ جهانی چنین افتخار بزرگی را رقم زدند در صورت پیروزی بر امریکا و رسیدن به فینال لیگ جهانی رویایی را تعبیر می کنند که تا چندی پیش دست نیافتنی بود ولی بلندقامتان ایران با نمایشی مثال زدنی موفق شدند خود را به نیمه نهایی برسانند و حالا فقط یانکی ها را مقابل خود دارند تا گام نهایی را بردارند.

بر اساس قوانین برگزاری مسابقات مرحله نهایی دیدار رده بندی جهت تعیین مقام پنجم و ششم برگزار نخواهد شد و بدین ترتیب پرونده روسیه پرافتخارترین تیم والیبال دنیا و استرالیا در لیگ جهانی ۲۰۱۴ بسته شد.

رده بندی تیم ها در مرحله نهایی:

گروه یک:۱ - ایتالیا ۲ - امریکا ۳ - استرالیا

گروه دو:۱ - ایران ۲ - برزیل ۳ - روسیه

برنامه مسابقات نیمه نهایی:

شنبه ۲۸ تیرماه
ایران – امریکا: ساعت ۲۰ به وقت تهران
ایتالیا – برزیل: ساعت ۲۳ به وقت تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز