خبرگزاری کار ایران

از سوی فدراسیون جهانی؛

تازه ترین رده‌ بندی جودوکاران ایران اعلام شد / صعود چشمگیر جودوکار سبک وزن ایران

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۸۷

در رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی که بر روی سایت این فدراسیون قرار دارد و مربوط به ماه جولای است اکثر جودوکاران ایران صعود کردند و بیشترین صعود مربوط به نماینده سبک وزن کشورمان است.

جدیدترین رده‌بندی جودوکاران از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در تازه ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی که بر روی سایت این فدراسیون قرار دارد و مربوط به ماه جولای است اکثر جودوکاران ایران صعود کردند و بیشترین صعود مربوط به نماینده سبک وزن کشورمان است.

در وزن ۶۰ - کیلوگرم احسان بهرامیان که موفق به کسب عنوان پنجمی رقابت‌های جایزه بزرگ مغولستان شده بود با ۶۲ امتیاز به رده ۱۱۸ صعود کرد. بهرامیان در رده‌بندی ماه قبل در مکان ۲۴۴ قرار داست. در همین وزن بهزاد وحدانی با ۱۲ امتیاز با ۴ پله سقوط در مکان ۸۳ ایستاده است.

سعید ملایی در وزن ۷۳ - کیلوگرم با ۲۲۸ امتیاز دو پله صعود کرد و در ردیف ۵۸ قرار گرفت. امیر قاسمی نژاد با کسب مدال برنز وزن ۸۱ - کیلوگرم جمع امتیازات خود را به عدد ۶۱۸ رساند و با یک پله صعود به مکان بیست و یکم جهان رسید.

در وزن ۹۰ - کیلوگرم محمد جمالی که به دلیل مصدومیت مدتی از اردوهای تیم ملی دور بود با همان ۱۰۰ امتیاز قبلی خود سه پله سقوط کرد و در مکان ۹۶ قرار گرفت.

جواد محجوب نماینده وزن ۱۰۰ - کیلوگرم تیم ملی کشورمان که در مغولستان نتیجه لازم را کسب نکرد با همان ۹۶۶ امتیاز یک پله سقوط کرد و در خانه ۱۳ ایستاد.

در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم نیز جعفر پهلوانی با روند رو به رشدی که طی ماه‌های قبل نشان داده با ۷۰ امتیاز از مکان ۱۳۲ به ردیف ۹۲ صعود کرد.

در این رده‌بندی تاکاتو از ژاپن، چیبانا از برزیل، دراکسیج از اسلوونی، چرکشویلی و لیپارتیانی از گرجستان، رپلاک از جمهوری چک و سیلوا ازبرزیل در صدر بهترین‌های اوزان مختلف قرار دارند.

نکته مهم در این رده‌بندی سقوط تدی رنر بهترین سنگین وزن جهان است. این فرانسوی که تنها در مسابقات المپیک، جهانی، قاره ای و گراند اسلم پاریس به روی تاتامی می رود در این رده بندی در مکان سوم ایستاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز