خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای مسابقات جهانی استانبول؛

اردوی تمرینی جوانان واترپلو در ترکیه آغاز شد / انجام دیدارهای دوستانه مقابل تیم‌های جهانی

کد خبر : ۱۸۸۲۳۴

مسابقات دوستانه بین المللی واترپلو نیز برای کسب آمادگی و هماهنگی هرچه بیشتر تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی جوانان جهان از دو روز دیگر آغاز می شود.

تیم ملی واترپلو جوانان ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ترکیه آماده می‌شود به منظور برگزاری یک دوره اردوی تمرینی و شرکت در مسابقات جهانی راهی شهر استانبول ترکیه شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی واترپلوی جوانان ایران متشکل از ۱۳ ورزشکار و سه مربی ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه به وقت محلی وارد ترکیه شد. واترپلوئیست‌های جوان ایران که خود را برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان ترکیه(۱۱ الی ۱۹ مرداد) آماده می‌کنند اردوی تمرینی خود را پیش از شروع این مسابقات در استانبول برپا کردند.

ورزشکاران ایران پس از ورود به استانبول و استراحت مختصر از ساعت ۵ عصر به وقت محلی نخستین مرحله تمرین خود را آغاز کردند.

مسابقات دوستانه بین المللی واترپلو نیز برای کسب آمادگی و هماهنگی هرچه بیشتر تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی جوانان جهان از دو روز دیگر آغاز می شود. تیم های آمریکا، صربستان، کرواسی، ترکیه، پرو، روسیه و مصر به همراه تیم واترپلو جوانان ایران در این مسابقات حضور دارند.

امیرحسین رهبر، امیرحسین کیهانی، امین قویدل، حامد کریمی، حمیدرضا مقدم، سهیل رستمیان، سیدسجاد ساویز، محمدمهدی حیدری، مسعود احمدی، عرشیا الماسی، آرش شریفی، رسول فیض آقایی و عرفان لشگری اعضای تیم ملی ایران هستند. لوتوس مولر، دانیال خاکبان و رضا مخیلفی به عنوان کادر فنی و حمید شب انگیز به عنوان سرپرست تیم ملی را در این سفر همراهی می کنند.

واترپلوییست‌های جوان ایران در گروه دوم مسابقات جهانی با تیم‌های استرالیا، آرژانتین، مونته‎نگرو و ژاپن همگروه هستند. این مسابقات ۱۱ تا ۱۹ مرداد ماه جاری به میزبانی شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز