خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در تاریخ شمشیربازی

شمشیربازان سابر ایران نهم جهان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۱۹

کسب جایگاه نهم جهان توسط تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر و در میان ۲۶ تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان، نتیجه ای بی نظیر در تاریخ شمشیربازی ایران به حساب می‌آید.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در میان ۲۶ تیم شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی جهان موفق به کسب جایگاه نهم شد. این جایگاه برای اولین بار در تاریخ شمشیربازی و با مجموع ۴ پیروزی و تنها یک باخت به دست آمد.

به گزارش ایلنا، در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان که در کازان روسیه جریان دارد، تیم ملی اسلحه سابر ایران که در نخستین دیدار خود مصر، قهرمان آفریقا را شکست داده بود در جدول ۱۶ تیم برتر نتیجه دیدار با ایتالیا را ۴۵ بر ۳۳ واگذار کرد.

دیدار با ایتالیا در چارچوب دومین دیدارهای تیمی اسلحه سابر که روز گذشته برگزار شد، انجام شد. تیم اسلحه سابر ایران پس از رقابت با ایتالیا، دیدارهای خود را برای کسب عنوان های نهم تا دوازدهم مسابقات پیگیری کرد.

در این مرحله تیم ایران ابتدا به مصاف اوکراین رفت و این تیم که قهرمانی اروپا را هم در کارنامه دارد ۴۵ بر ۳۸ شکست داد. اسپانیا دیگر حریف ملی پوشان اسلحه سابر بود که با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ شکست خورد

آخرین دیدار تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی جهان برای کسب جایگاه نهم برگزار شد. برای دستیابی به این جایگاه تیم کشورمان مقابل بلاروس صف‌آرایی کرد و با کسب پیروزی ۴۵ بر ۴۳ به عنوان نهم جهان دست یافت. کسب جایگاه نهم جهان توسط تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر و در میان ۲۶ تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان، نتیجه ای بی نظیر در تاریخ شمشیربازی ایران به حساب می‌آید.

شمشیربازان اسلحه سابر در حالی موفق به کسب این جایگاه شدند که در دیدارهای انفرادی خود نیز رده های خوبی را صاحب شدند طوریکه مجتبی عابدینی در جایگاه سی و دوم قرار گرفت. فرزاد باهرارسباران سی و هفتم شد و علی پاکدامن هم صاحب جایگاه چهلم را به خود اختصاص داد.

محمد رهبری دیگر نماینده اسلحه سابر ایران در دیدارهای انفرادی بود که از برگزاری دیدارهای خود در مرحله گروهی امتناع کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز