خبرگزاری کار ایران

در دیدار با رییس جمهوری مطرح شد؛

حامد آفاق: حسرت یک سالن اختصاصی بسکتبال را داریم / فقط وعده شنیده ایم!

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۱۷

به ما در گذشته وعده های زیادی برای توجه به این رشته داده شد اما همچنان از داشتن یک سالن خوب بسکتبال در تهران محروم هستیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار با رییس جمهور گفت: برای یک سالن بسکتبال مناسب، همچنان آرزو به دل مانده ایم.

به گزارش ایلنا، حامد آفاق سه شنبه شب در دیدار با حسن روحانی رییس جمهور با برخی از ورزشکاران ملی پوش و مسئولان ورزش کشور با بیان اینکه بسکتبال ایران توانایی بالایی دارد، افزود: به ما در گذشته وعده های زیادی برای توجه به این رشته داده شد اما همچنان از داشتن یک سالن خوب بسکتبال در تهران محروم هستیم.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران از سطح آسیا بالاتر هستند اما سالنی نداریم که بتوانیم یک مسابقه مهم را در آن میزبانی کنیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران اظهار داشت: آرزوی ما این است که بتوانیم چین و دیگر تیم های بزرگ آسیا را در سالن اختصاصی خود در ایران شکست دهیم و دل مردم کشورمان را شاد کنیم نه آنکه در سایر کشورها بدون حضور هواداران ایرانی قهرمان شویم.

تیم ملی بسکتبال ایران اوایل این هفته در مسابقات کاپ آسیا در چین موفق شد مقتدرانه و برای دومین بار پیاپی عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز