خبرگزاری کار ایران

در دفاع از مردم مظلوم غزه؛

کمیته ملی المپیک از جامعه ورزش برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۸۷۶

چندی است رژیم اشغالگر صهیونیست به بهانه‌های واهی جنایات خود راعلیه مردم بی‌دفاع غزه آن هم درماه مبارک رمضان آغاز کرده که بدون تردید این امر ناشی از وحشت آنها از فرا رسیدن روز جهانی قدس است.

کمیته ملی المپیک ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، جامعه ورزش کشور را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، سایت کمیته ملی المپیک نوشت: چند هفته‌ای است که رژیم جنایتکار اشغالگر صهیونیست به بهانه‌های واهی جنایات خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه آن هم در ماه مبارک رمضان آغاز کرده که بدون تردید این امر ناشی از وحشت آنها از فرا رسیدن روز جهانی قدس است.

لذا ضمن محکوم نمودن جنایات ددمنشانه این رژیم غاصب در به خاک و خون کشیدن ملت روزه دار فلسطین در نوار غزه از جامعه ورزش کشور دعوت می‌نماید همچنان که در میادین بین المللی ورزشی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین بارها و بارها نشان داده‌اند، در روز جمعه سوم مرداد نیز با حضور در میان خیل عظیم ملت ولایت‌مدار ایران در اقصی نقاط کشور حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اعلام دارند. وعده ما روز جهانی قدس.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز