خبرگزاری کار ایران

در جام جهانی کار سختی داریم؛

خوش‌خبر: حضوری حماسی در لیگ جهانی داشتیم / کواچ مربی باهوشی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۹۶۰

جام جهانی در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و تمام کشورهای مدعی خواهند آمد و تیم ما کار بسیار سختی دارد چون تیم ما الان شناخته شده است و انتظارات هم از ایران بالاست.

سرپرست تیم ملی والیبال حضور کشورمان در پانزدهمین دوره لیگ جهانی والیبال را حضوری حماسی و تاریخی عنوان کرد.

امیر خوش‌خبر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما امسال برای دومین بار در لیگ جهانی حضور داشتیم که حضوری تاریخی و حماسی بود. تیم‌هایی هستند که ده، پانزده سال است در لیگ جهانی حضور دارند و در سطح اول والیبال جهان هستند اما امسال از حضور در لیگ جهانی بازماندند و تیم ما با افتخار به این مسابقات رفت و شگفتی‌ساز شد و در جمع ۴ تیم پایانی هم قرار گرفت.

وی افزود: الان شاید این موفقیت چندان به چشم نیاید چون در کوران اتفاقات هستیم و توقعات از تیم ملی بالا رفته و خیلی‌ها که ما را می‌بینند می‌گویند که چرا قهرمان نشدید یا سوم نشدید اما در این مدت کوتاه قدم بسیار بزرگی برداشتیم در صورتی که تیم‌های بزرگی از حضور در این مرحله بازماندند اما ما حضور پیدا کردیم و شگفتی‌ساز شدیم و در جمع بهترین‌ها هم نفر داشتیم. باید در مورد این مسائل فکر کرد چون این افتخارات اتفاقی به دست نیامده است.

سرپرست تیم ملی والیبال در مورد حضور و تاثیر اسلوبودان کواچ در تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اینکه کواچ دیر به تیم ملی آمد و خود من هم نگران بودم که تغییرات را چطور می‌خواهد در این مدت کوتاه جا بیندازید اما با هوش بالای بچه‌های ما و توانایی کواچ خیلی زود این ارتباط برقرار شد و توانست به تیم ملی ما مسلط شود. کواچ در این مدت کوتاه نشان داد که مربی بسیار باهوشی است و اثرگذار بوده و تاثیر او رفته رفته بیشتر خواهد شد. زمانی که کواچ لیگ ما را ببیند و بازیکنان را خودش انتخاب کند تاثیر بیشتری در والیبال ما خواهد داشت.

خوش‌خبر در پایان و در مورد حضور تیم ملی والیبال در جام جهانی گفت: جام جهانی در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و تمام کشورهای مدعی خواهند آمد و تیم ما در این مسابقات کار بسیار سختی دارد چون تیم ما حالا شناخته شده است و انتظارات هم از ایران بالاست. امیدوارم که با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب از جام جهانی والیبال سربلند بیرون بیاییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز