خبرگزاری کار ایران

مصوبات مجمع انتخاباتی فیبا آسیا؛

معرفی اعضای هیات رئیسه؛ مشحون معاون خزانه‌دارشد / چین میزبان جام ملت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۴۹

اعضای هیات رئیسه فیبا آسیا معرفی شدند و در این میان محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان هم به عنوان معاون خزانه‌دار این کنفدراسیون معرفی شد.

در جریان مجمع انتخاباتی کنفدراسیون بسکتبال آسیا(فیبا آسیا) اعضای هیات رئیسه این کنفدراسیون برای پنج سال آینده معرفی شدند. بر این اساس مشحون به عنوان معاون خزانه‌دار انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون بسکتبال آسیا روز گذشته در قطر برگزار شد. در جریان این مجمع که با حضور نمایندگان ۳۰ کشور عضو برگزار شد، اعضای هیات رئیسه فیبا آسیا برای مدت پنج سال انتخاب و معرفی شدند. در این میان رئیس و دبیر فیبا آسیا در سمت‌های خود ابقا شدند ضمن اینکه محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان هم به عنوان معاون خزانه‌دار این کنفدراسیون معرفی شد.

اعضای منتخب در مجمع انتخاباتی فیبا آسیا به این شرح هستند:
رئیس: شیخ سعود بن‌ علی آل ثانی(قطر)
رئیس هیات رئیسه: ژین لانچنگ(چین)
نایب رئیس اول: شیخ طلال آل صباح(کویت)
نایب رئیس دوم: انگ یول(کره جنوبی)
دبیرکل: هاکوپ خاجیریان(لبنان)
خزانه‌دار: کوئک هیانگ چیانگ(سنگاپور)
معاون خزانه‌دار: محمود مشحون(ایران)
نماینده بانوان: نویانتیکا ناسوتیان(اندونزی)

همچپنین در جریان مجمع انتخاباتی کنفدراسیون بسکتبال آسیا، میزبان مسابقات بیست و هشتمین دوره جام ملت‌های آسیا نیز تعیین شد. بر این اساس این دوره از رقابت‌ها که حکم انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل را هم دارد، سال ۲۰۱۵ در چین برگزار خواهد شد.

ایران با قهرمانی در کاپ آسیا به طور مستقیم به جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا صعود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز