خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

سومین شکست جوانان واترپلوی ایران / آسیب دیدگی سه ملی پوش

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۴۴

تیم واترپلو جوانان ایران در چهارمین دیدار تدارکاتی خود در چارچوب مسابقات دوستانه ترکیه به مصاف تیم میزبان رفت و در پایان نتیجه را ۱۲ بر ۶ به حریف خود واگذار کرد.

تیم واترپلو جوانان ایران در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود پیش از مسابقات جهانی به مصاف ترکیه میزبان رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۶ مغلوب حریف خود شد.

به گزارش ایلنا، تیم واترپلو جوانان ایران در چهارمین دیدار تدارکاتی خود در چارچوب مسابقات دوستانه ترکیه به مصاف تیم میزبان رفت و در پایان بازی را ۱۲ بر ۶ به حریف خود واگذار کرد. در جریان این مسابقه سهیل رستمیان و حامد کریمی با کشیدگی از ناحیه کشاله ران مواجه شدند. سید سجاد ساویز نیز با گرفتگی مختصری از ناحیه کمر استخر مسابقه را ترک کرد. ژ

تیم واترپلو جوانان ایران در سه دیدار گذشته مقابل تیم های صربستان(۲۲ - ۳) آمریکا(۷ - ۳) شکست خورده بود و مقابل پرو به تساوی(۷ - ۷) رسیده بود. تیم جوانان کشورمان تاکنون در دیدارهای تدارکاتی ۱۹ گل به ثمر رسانده و ۴۸ گل دریافت کرده است.

تیم ایران در ادامه اردو آماده سازی خود پیش از مسابقات جهانی در چند جلسه تمرینی حاضر می شود تا با کسب هماهنگی هرچه بیشتر و بهبود وضعیت مصدومان در مسابقات حاضر شود. جوانان ایران ظهر شنبه(۱۱ مرداد) در نخستین دیدار خود در مسابقات جوانان جهان در دیداری حساس به مصاف ژاپن می روند.

تیم کشورمان در رقابت های جهانی با تیم های ژاپن، مونته نگرو، آرژانتین و استرالیا همگروه است.

امیرحسین رهبر، امیرحسین کیهانی، امین قویدل، حامد کریمی، حمیدرضا مقدم، سهیل رستمیان، سیدسجاد ساویز، محمدمهدی حیدری، مسعود احمدی، عرشیا الماسی، آرش شریفی، رسول فیض آقایی و عرفان لشگری اعضای تیم ملی ایران هستند. لوتوس مولر، دانیال خاکبان و رضا مخیلفی به عنوان کادر فنی و حمید شب انگیز به عنوان سرپرست تیم ملی را در این سفر همراهی می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز