خبرگزاری کار ایران

در پی ابراز نگرانی مسئولان فدراسیون تکواندو؛

اطمینان خاطر رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به ایران؛ نگران بازی های آسیایی نباشید

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۹۰

نگرانی شما در خصوص مدیریت مسابقات تکواندو بازیهای آسیایی اینچئون به اطلاع اینجانب رسید و درخواست بازنگری به هرگونه سوء مدیریت را داده ام.

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در پاسخ نامه کمیته ملی المپیک مبنی بر نگرانی های فدراسیون تکواندو ایران از نحوه برگزاری بازی های آسیایی گفت: نگران نباشید اقدامات لازم انجام شد.

به گزارش ایلنا، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با بیان اینکه در خواست بازنگری جهت هرگونه سوء مدیریتی را به مسئولان برگزاری کننده بازیهای آسیایی صادر کرده که در آن بر ضرورت مدیریت مطلوب در برگزاری این رقابت ها و احترام به ارزش های المپیک تاکید شده است.

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران با توجه به وجود نگرانی های مسئولان فدراسیون تکواندو مبنی بر احتمال عدم مدیریت مطلوب در برگزاری رقابت های تکواندو بازهای آسیایی اینچئون، نامه ای به دکتر چو(رئیس فدراسیون جهانی تکواندو(ارسال کرده و از وی خواسته شد تا تمهیدات لازم در این زمینه بر اساس احترام به روح المپیک و ارزش های حاکم در ورزش اندیشیده شود.

دکتر چو در پاسخ به نامه دریافتی کمیته ملی المپیک کشورمان آورده است: آنچه مسلم است فدراسیون تکواندو ایران مدت هاست که یکی از فعال ترین و توانمند ترین فدراسیون های ملی عضو فدراسیون جهانی تکواندو محسوب می شود و ما عمیقا موفقیتی را که تکواندو ایران بویژه با حمیات گسترده دولت و کمیته ملی المپیک کسب نموده است، تقدیر می نماییم.

وی در ادامه این نامه ابراز داشت: نگرانی شما در خصوص مدیریت مسابقات تکواندو بازیهای آسیایی اینچئون به اطلاع اینجانب رسید و درخواست بازنگری به هرگونه سوء مدیریت را داده ام.

بازی های آسیایی آتی یکی از بازیهای مهمی است که فدراسیون جهانی توجه خاصی به آن دارد و از شما قدردانی می نمایم که نگرانی خود را در این باره با ما در میان گذاشتید و نسبت به این موضوع اطمینان داشته باشید که فدراسیون جهانی به تلاش خود نه تنها در راستای تثبیت جایگاه خود در برنامه بازیهای المپیک، بلکه به منظور حفظ و گسترش ارزش های تکواندو ادامه خواهد داد.

ما قعطا نظرات شما را با اتحادیه تکواند آسیا مطرح خواهیم کرد و مطمئن باشید که نظارت بر اتحادیه تکواندو آسیا مراتب رضایت ایران و دیگر کشورهای آسیا را در بازیهای آسیایی تامین خواهد.

امیدوارم این نامه، شما را نسبت به تعهدات فدراسیون جهانی تکواندو و برای ادامه همکاری مطلوب با کمیته ملی المپیک شما و نیز فدراسیون تکواندو مطمئن کرده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز