خبرگزاری کار ایران

اردوی مجارستان تجربه خوبی بود؛

آرشام میرزایی: در بازی های آسیایی رکورد می زنم / در ایران سکوی استاندارد نداریم!

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۱۷

در بازی های آسیایی در دو رشته به خصوص رشته تیمی به فینال راه پیدا می کنیم که امیدوارم بعد از این بازی ها بلافاصله خود را برای چهار سال بعد آماده کنیم.

ملی پوش تیم شنای ایران با ابراز رضایت از شرایط برگزاری اردوها به ویژه در مجارستان گفت: در بازی های آسیایی رکوردهای خوبی را به ویژه در کرال سینه خواهم زد.

به گزارش ایلنا، آرشام میرزایی بازیکن تیم ملی شنا ایران درباره اردوی تدارکاتی مجارستان اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود و همه شرایط و امکانات عالی بود. حتی استخر تمرین از لحاظ استاندارد در سطح بالایی قرار داشت. ۱۷ روز در اردوی مجارستان بودیم. حدود دو هفته در آنجا تمرین داشتیم و برنامه های تمرینی به همان روالی که در تهران بود، در آنجا نیز ادامه پیدا کرد.

وی افزود: به نظرم مربیان به آن اهدافی که برای این اردوی تدارکاتی برنامه ریزی کرده بودند، رسیدند. از لحاظ اقامت در یکی از بهترین هتل های مجارستان اقامت داشتیم و از نظر رفت و آمد به دلیل نزدیک بودن استخر تمرینی به محل اقامت مشکل خاصی نداشتیم.

میرزایی در باره تاثیر این اردو در پیشرفت بازیکنان گفت: به نظرم این اردو تاثیر زیادی در پیشرفت ما داشت چون روحیه بازیکنان را بعد از چند ماه تمرین در تهران عوض کرد و شرایط جوی و آب و هوایی و هم سطح بودن با دریا تاثیر خوبی روی ما داشت. در این مسابقات اکثر تیم های قدرتمند و صاحب نام شرکت کرده بودند به خصوص شنا کردن در کنار قهرمانان جهان و المپیک برای تیم ملی بسیار خوب بود و شرکت در این تورنومنت باعثشد که بازیکنان تیم ملی تجربه زیادی کسب کنند.

ملی پوش شنای ایران در مورد سطح مسابقات مجارستان گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود تیم هایی مثل ایتالیا، لهستان، نروژ و یونان در این مسابقات شرکت کرده بودند. ایتالیا و یونان با بهترین شناگران خود به لهستان آمده بودند که همین باعثاهمیت و بالا بودن کیفیت این تورنمنت شده بود.

وی در مورد رکوردهای بازیکنان گفت: رکوردهای خودم با توجه به اینکه در فصل تمرینات هستیم و تمرینات سختی را پشت سر می گذاریم در مقایسه با دوره های قبلی خوب بود ولی می توانستم رکوردهای بهتر از این را هم بزنم. با شرایطی که الان دارم امیدوارم بعد از دو ماه آینده که دوره های تمرینی سختی را پشت سر خواهیم گذاشت به اوج آمادگی برسم. شرایط خودم خیلی بهتر خواهد شد و در بازی های آسیایی رکوردهای خوبی را به ویژه در کرال سینه می زنم.

وی افزود: رکوردهای خودم و دیگر ملی پوشان می توانست بهتر هم بشود. بازیکنان در استارت ها و برگشت اشتباه داشتند و خودم هم اشتباه داشتم که به نظرم دلیل آن اهمیت مسابقات و استرس بود. چون در کنار قهرمانان المپیک و جهان مسابقه می دادیم. اولین بازی جدی ما بود، یک مقدار استرس داشتیم که اگر اشتباه نداشتیم رکوردهای مان بهتر هم می شد. ملی پوشان در مجارستان تجربه خوبی کسب کرده اند و اگر تمرینات تیم ملی به همین شکل تداوم داشته باشد در بازی های آسیایی نتایج خوبی کسب خواهیم کرد. سکوهای استانداردی در مجارستان بود که متاسفانه در ایران این سکوها را نداریم و همین تفاوت ها باعثبالا بودن اشتباه در استارت می شد.

میرزایی درباره پیشرفت تا بازی های آسیایی بیان کرد: تا بازی های آسیایی یک دوره تمرین داریم که تا شهریور ادامه خواهد داشت. بعد از آن حجم تمرینات کم خواهد شد و تیم برای اعزام به بازی ها آماده می شود. با این شرایطی که داریم مسلما نتایج تیم ملی در بازی های آسیایی رضایت بخش خواهد بود. چون چند ماه است که کل تیم ملی یعنی بازیکنان، کادر فنی، سرمربی همه تلاش می کنند تا تیم به بهترین شرایط آمادگی برسد.

وی در مورد اینکه مردم و مسئولان باید چه انتظاراتی از تیم ملی داشته باشند، گفت: انتظارشان در درجه اول این است که ما بتوانیم رکوردها را ارتقا بدهیم و رکوردهای ملی را بزنیم. به امید خدا در بازی های آسیایی در دو رشته به خصوص رشته تیمی به فینال راه پیدا می کنیم که امیدوارم بعد از این بازی ها بلافاصله خود را برای چهار سال بعد آماده کنیم و از همین الان یک برنامه بلند مدت داشته باشیم تا در آینده نتایج عالی تری کسب کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم همه شرایط درست شود و تیم ملی به بازی های آسیایی برود و مسئولان نتیجه اعتماد به تیم ملی شنا را ببینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز