خبرگزاری کار ایران

پورکاظمی خبر داد:

ایران میزبان کنگره پزشکی ورزشی کشورهای حاشیه خزر

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۳۷

کنگره‎ بین المللی پزشکی ورزشی کشورهای حاشیه خزر با توجه به دیگر توانمندی های حوزه طب ورزش ایران بی شک با استقبال خوب اساتید زبده داخلی و خارجی همراه خواهد بود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به توانمندی‎های آموزشی این فدراسیون به عنوان یکی از مراکز مورد تایید فدراسیون جهانی پزشکی ورزشی(FIMS)، از برگزاری نخستین کنگره پزشکی ورزشی کشورهای حاشیه دریای خزر در ایران و در شهر رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، لطفعلی پورکاظمی در حاشیه مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی گیلان گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی از نقطه نظر آموزشی یکی از مراکز مورد تایید فدراسیون جهانی است و از سال گذشته فعالیت‌های بین المللی - آموزشی خود را در این رابطه گسترش داده است.

وی افزود: فدراسیون علاوه بر اینکه همواره در طول سال جامعه ورزش سراسر کشور را در حجم انبوهی از فعالیت‎های آموزشی پوشش می‎دهد، پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی مهر تایید بین المللی نیز بر توانمندی های آموزشی مجموعه ما زده شد، سال گذشته نخستین دوره آموزشی بین المللی را برای فیزیوتراپیست‎هایی از کشور عراق برگزار کردیم. در ادامه این روند با توجه به پیشنهاد اعضای مجمع هیات پزشکی ورزشی گیلان و توانمندی هایی که در این رابطه وجود دارد، مقدمات برگزاری کنگره بین المللی پزشکی ورزشی کشورهای حاشیه دریای خزر را در رشت فراهم خواهیم کرد، کنگره‎ای که با توجه به دیگر توانمندی های حوزه طب ورزش ایران بی شک با استقبال خوب اساتید زبده داخلی و خارجی همراه خواهد بود.

وی ضمن اشاره به فعالیت‎های متنوع فدراسیون پزشکی ورزشی برای جامعه ورزش کشور اعم از ورزشکاران حرفه ای، قهرمانی و همگانی، یکی دیگر از برنامه‌های آتی این فدراسیون را اینگونه تشریح کرد: یکی دیگر از برنامه‎های مهم ما، اعتبار ۳۶۵ روزه کارت‎های خدمات درمانی(بیمه ورزشی) است که این اقدام در ۱۰ استان آغاز خواهد شد چون هم اکنون کارت‌های فوق گرچه یک ساله هستند اما فقط تا پایان همان سال اعتبار دارند و اگر ورزشکاری از اواسط سال این کارت را دریافت کند، فقط تا پایان آن سال می‎تواند از مزایای آن سود ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز