خبرگزاری کار ایران

چند خبر از فدراسیون نابینایان؛

برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون نابینایان با حضور عراقچی

کد خبر : ۱۹۱۶۰۱

در این جلسه گزارش عملکرد سال ۹۲ و شش ماهه اول ۹۳، وضعیت تیم های ملی اعزامی به بازی های پارآسیایی اینچئون، شرایط تیم ملی پاورلیفتینگ مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه هیات رئیسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان با حضور دکتر سید عباس عراقچی معاونت امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هیات رئیسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان ساعت ۱۱ صبح امروز یکشنبه با حضور سید عباس عراقچی عضو هیات رئیسه و معاونت امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه، سید جلال روغنی عضو هیات رئیسه، خانم بتول مالکی عضو هیات رئیسه و معاونت امور مالی شهرداری منطقه ۱۲، محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون، محسن جعفری دبیر فدراسیون، سمیه شاعری نایب رییس بانوان فدراسیون، سلیمانی بازرس فدراسیون و شیروانی نماینده حراست دفتر امور مشترک فدراسیون ها، محمد مراد مانگشتی سرپرست ذی حسابی فدراسیون نابینایان و کم بینایان برگزار شد.

در این جلسه مظلومی ضمن خوش آمدگوئی به حاضران در قسمت اول بیانات خود به گزارش عملکرد سال ۹۲ و شش ماهه اول ۹۳ در فدراسیون پرداخت و در نهایت وضعیت تیم های ملی اعزامی به بازی های پارآسیایی اینچئون، شرایط تیم ملی پاورلیفتینگ اعزامی به رقابت های جهانی ترکیه و همچنین رسیدگی به وضعیت تیم های ورزشی جهت شرکت در مسابقات جهانی نابینایان سال ۲۰۱۵ سئول کره جنوبی مورد بررسی قرار گرفت و تمامی موارد فوق به تصویب اعضای هیات رییسه رسید.
سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا نابینایان وکم بینایان در تهران برگزار می‌شود

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا به منظور ارتقای شرایط و توانایی‌های ورزشکاران و حضور پر قدرت در بازی‌های پارآسیایی اینچئون کره‌ جنوبی از ۱۲ مرداد ماه تا اول شهریور ماه در استخر آزادی برگزار می‌شود.
اسامی شناگران دعوت شده به اردوی تیم ملی نابینایان و کم بینایان:
آذربایجان شرقی: حامد اصغریان
تهران: وحید کشتکار
فارس: محمد دلیر حیدر آبادی
خراسان رضوی: محمد حسین کریمی، احمد نخعی و مصطفی محمدی به عنوان ورزشکار زیر نظر حمید شریفیان به عنوان سرمربی و مسعود عباسی به عنوان مربی وبا سرپرستی کاوه عزیزی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود میپردازند.

رقابت‌های قهرمانی کشور دو و میدانی نابینایان و کم بینایان به کار خود پایان داد

این مسابقات با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک و با حضور ورزشکاران فدراسیون ورزش‌های نابینایان وکم بینایان و فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد.

در این مسابقات ۴۳۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور در دو گروه ورزشکاران نابینایان و کم بینایان و ورشکاران دارای معلولیت جسمی و حرکتی به رقابت پرداختند و در پایان استان‌های برتر در گروه فدراسیون ورزش های نابینایان وکم بینایان به شرح زیر معرفی شدند:

اصفهان با ۶۱ امتیاز مقام اول

زنجان با ۴۳.۵ امتیاز مقام دوم

بوشهر با ۴۳ امتیاز مقام سوم

خراسان رضوی با ۴۲ امتیاز مقام چهارم

تهران ۳۶ امتیاز مقام پنچم

آ – شرقی با۲۷ امتیاز مقام ششم

این رقابت‌ها با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک و با رعایت کلیه استانداردهای مسابقات جهانی، طی دو روز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، مسابقات در۳۹ کلاس و کلیه مواد برگزار گردید. در این دوره از مسابقات از دستگاه فتو فینیش و دستگاه های اندازه گیری استفاده شد. با پایان یافتن این رقابت‌ها و بررسی رکوردها و نیز نظر نهایی کمیته فنی، اسامی نهایی ملی پوشان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی اینچئون مشخص خواهد شد.

رقابت‌های قهرمانی کشور دو ومیدانی با حضور ۱۵۰ورزشکار از فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان و ۲۸۰ ورزشکار از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و طی روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز