خبرگزاری کار ایران

باید برای رشته‌های مدال‌آور برنامه‌ریزی‌ کرد؛

شایسته: نباید باری بر دوش وزارت ورزش باشیم / به بازیکنان ایرانی خارج از کشور نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۸۷۶

وضعیت بودجه‌ای ورزش کشور مشخص و محدود است، بنابراین باید به دنبال راه‌های درآمدزایی بود.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: وضعیت بودجه‌ای ورزش کشور مشخص و محدود است، بنابراین باید به دنبال راه‌های درآمدزایی بود.

به گزارش ایلنا، مجید شایسته اظهار داشت: وضعیت بودجه‌ای ورزش کشور مشخص و محدود است، بنابراین باید به دنبال راه‌های درآمدزایی بود و اعتقاد قلبی من این است که بودجه ورزش کشور باید در رشته‌های مدال‌آور هزینه شود تا مردم نیز خوشحال شوند.

وی افزود: هیچ زمان از بی پولی‌های ورزش گلایه‌ای نکرده ام و اعتقادم این است هر مدیری از بی‌پولی بنالد باید در سیستم مدیریتی‌اش شک کرد. ما نباید باری بر دوش وزارت ورزش و جوانان باشیم وزارت باید برای رشته‌های مدال‌آور برنامه‌ریزی‌ کند. با درک این شرایط باید خودمان رو به درآمدزایی بیاوریم که یکی از راهکارهای آن مشارکت بخش خصوصی در حوزه ورزش است.

رئیس فدراسیون تنیس شرایط تیم ملی تنیس ایران را مساعد خواند و گفت: سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی در حال برنامه‌ریزی برای ادامه کار این تیم در رقابت‌های پیش‌روست. باید بتوانیم جایگاه‌مان را در گروه دوم جام دیویس تثبیت کنیم. با این جدیتی که من در ملی‌پوشان می‌بینم و برنامه‌ریزی‌های سرمربی تیم ملی، به تحقق این امر امیدوار هستم.

شایسته گفت: به بازیکنان ایرانی خارج از کشور نیاز داریم و طبیعی است در صورتی که این دسته از بازیکنان به کمک ما بیایند شرایط برای تیم ملی هموارتر خواهد شد. احمدوند چند نفری را شناسایی کرده، اما شرطمان این است که این بازیکنان از بازیکنان فعلی ملی‌پوش بهتر باشند.

وی در مورد حضور تیم ملی تنیس در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴گفت: در حال پیگیری هستیم و خبر قطعی به ما نداده‌اند. البته اجباری وجود ندارد و ما به صلاحدید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان راضی هستیم اما به عنوان رئیس فدراسیون موظم از خانواده‌ای که در آن مسئولیت دارم، دفاع کنم. پیشنهاد خود را داده‌ایم که دو بازیکن تیم ملی به همراه سرمربی در بازی‌های آسیایی شرکت کنند. حضور در این رقابت‌ها تجربه بسیار بزرگی برای تنیس ایران است که امیدوارم دوستان این تجربه ارزشمند را از ما نگیرند.

وی در خصوص زمان انتخابات فدراسیون تنیس گفت: امیدوارم در یکی دو هفته آینده زمان برگزاری مجمع نیز مشخص شود. ثبت نام‌ها انجام شده و گویا تأیید صلاحیت دو نامزد هنوز اعلام نشده که در صورت تحقق این امر، زمان برگزاری انتخابات نیز مشخص خواهد شد.

رئیس فدراسیون تنیس در مورد عملکرد ۴ ساله‌اش در این فدراسیون گفت: وجدانم راضی است. هر کاری که از دستم برمی‌آمده در این مدت انجام دادم و در صورتی که بمانم نیز کارم را با قوت و قدرت ادامه خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز