خبرگزاری کار ایران

پیام خولیو به داورزنی؛

ولاسکو: دوست داشتم کنار شما اشک بریزم / معدنی مربی و انسان خوبی بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۴۲

دوست داشتم در تهران حضور یابم و در کنار شما برای او اشک بریزم، اما همانطور که می‌دانید نمی‌توانم در این شرایط تیم را ترک کنم. قلبم آنجا با همه شماست.

مربیان بزرگ والیبال دنیا در گذشت حسین معدنی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، پس از ضایعه دردناک از دست دادن حسین معدنی پر افتخارترین مربی ایرانی تیم ملی والیبال ایران مربیان بزرگ والیبال دنیا از جمله، خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان و سرمربی حال حاضر تیم ملی آرژانتین در پیامی به محمدرضا داورزنی این مصیبت وارده را تسلیت گفت.

متن پیام ولاسکو به این شرح است: خبر غمناک فوت حسین معدنی را شنیدم. به همسر آن مرحوم، خانواده او و خانواده والیبال ایران تسلیت می‌گویم. من با او کار کردم و کمک‌های زیادی از او گرفتم. او به عنوان مربی با تیم من کار کرد و بسیار موفّق هم ظاهر شد. او علاوه بر مربی خوب، انسان خوبی نیز بود. من با همسرم دو بار در منزل او به مهمانی دعوت شدم و به ما خیلی خوش گذشت. من بسیار ناراحتم و می‌توانم درک کنم بازیکنان و پرسنل فدراسیون چقدر از غم وارده متاثر شدند. دوست داشتم در تهران حضور یابم و در کنار شما برای او اشک بریزم، اما همانطور که می‌دانید نمی‌توانم در این شرایط تیم را ترک کنم. قلبم آنجا با همه شماست و روبرتو هم چنین احساسی دارد.
خولیو ولاسکو
دوست همیشگی شما

همچنین فدراسیون جهانی والیبال، فدراسیون‌های والیبال دیگر کشورها از جمله امریکا و استرالیا، زوران گائیچ، لورنزو برناردی در پیام‌های جداگانه در گذشت حسین معدنی را به خانواده وی و جامعه والیبال ایران تسلیت گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز