خبرگزاری کار ایران

برای برگزاری اردوی‌تدارکاتی؛

تیم ملی والیبال ایران فردا به آمریکا می‌رود / برگزاری۲دیدار با قهرمان لیگ‌جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۱۹۸

ملی پوشان والیبال ایران در این سفر با ۲۵ نفر شامل ۱۵ بازیکن و ۱۱ همراه عازم آمریکا خواهند شد تا دو دیدار تدارکاتی را مقابل تیم ملی آمریکا برگزار کنند.

تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا چهارشنبه برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی راهی شهر لس آنجلس آمریکا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در ادامه برنامه های آماده سازی خود برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی مردان ۲۰۱۴ جهان به دعوت فدراسیون والیبال آمریکا ساعت ۳ و ۱۵ دقیقه بامداد فردا چهارشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی آمریکا می شود.

کاروان والیبال ایران از تهران راهی فرانکفورت می شود و از این شهر راهی نیویورک و سپس لس آنجلس خواهد شد تا اردوی برون مرزی خود در این شهر ایالات متحده برپا کند.

ملی پوشان والیبال ایران در این سفر با ۲۵ نفر شامل ۱۵ بازیکن و ۱۱ همراه عازم آمریکا خواهند شد تا دو دیدار تدارکاتی را مقابل تیم ملی آمریکا برگزار کنند. تیم آمریکا عنوان قهرمانی مسابقات لیگ جهانی در سال ۲۰۱۴ را در اختیار دارد.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از هشتم شهریورماه با حضور ۲۴ کشور در چهار گروه آغاز می شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم این رقابت ها با تیم های ایتالیا، آمریکا، فرانسه، پرتوریکو و بلژیک همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز