خبرگزاری کار ایران

در واکنش به حادثه آتش‌سوزی؛

علمی: نمی‌توانم هر روز سیم‌های سقف افراسیابی را چک کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۴۰۸

در جریان تمرین روز دوشنبه جودوکاران در سالن افراسیابی مجموعه شهید شیرودی، سقف سالن آتش گرفت که با حضور ماموران آتش‌نشانی، آتش مهار شد.

مسئول سالن شهیدان افراسیابی گفت: آتش‌سوزی روز دوشنبه به دلیل آتش‌گرفتن دو سیم بود و مشکل خاصی نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان تمرین روز دوشنبه جودوکاران در سالن افراسیابی مجموعه شهید شیرودی، سقف سالن آتش گرفت که با حضور ماموران آتش نشانی، آتش مهار شد.

غلامحسین علمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد دلایل بروز این حادثه خاطر نشان کرد: مشکل خاصی نبود. فقط در سقف سالن، دو سیم آتش گرفت که با حضور ماموران آتش نشانی مشکل حل شد.

وی در پاسخ به این سوال که نظارت و بازرسی بر امکانات و تجهیزات سالن افراسیابی در چه فاصله زمانی انجام می شود، افزود: این کار وظیفه واحد نظارت مجموعه شیرودی است. با این حال هم آنها و هم شخص بنده هر روز سالن را بازدید می کنیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو در ادامه درخصوص کهنگی وسایل و تجهیزات سالن افراسیابی اظهار داشت: تابلوی سقف سالن توسط یکی از شرکت‌ها تعویض شده بود که شاید مشکل از آنجا بوده، ضمنا بنده که نمی‌توانم هر روز بالای سقف بروم و سیم ها را چک کنم!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز