خبرگزاری کار ایران

رای کمیته انضباطی برای بررسی درخواست وحید والی

کد خبر : ۱۹۲۴۹۶

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال چهارم مردادماه تشکیل جلسه داد تا به پرونده درخواست این بازیکن سایپا برای مطالبه ۳۰ درصد قرارداد سال ۹۰ رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در چهارم مردادماه برای بررسی درخواست وحید والی مبنی بر مطالبه از باشگاه سایپا تشکیل شد.
به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال چهارم مردادماه تشکیل جلسه داد تا به پرونده درخواست این بازیکن سایپا برای مطالبه ۳۰ درصد قرارداد سال ۹۰ رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پس بررسی این رای را صادر کرد: «نظر به اینکه وحید والی با انعقاد قرارداد در لیگ سراسری سال ۹۰ به عضویت باشگاه سایپا درآمده است و در همان سال مصدوم گردیده پس از طی دوران مصدومیت برای انعقاد قرارداد در سال ۹۱ به باشگاه مراجعه نکرده که باشگاه به لحاظ تاخیر در انعقاد قرارداد با نامبرده خودداری ورزیده است. از سوی دیگر با استناد به بندهای ۶ و ۷ از ماده ۸ آئین نامه سازمان لیگ والیبال سال ۹۱-۹۰ که قرارداد بازیکنان زیر ۲۸ سال را دو ساله اعلام داشته، همچنین مقرر داشته چنانچه باشگاه بازیکن را نخواهد و بازیکن نتواند با باشگاهی دیگر قرارداد منعقد کند، آن باشگاه موظف است ۳۰ درصد از قرارداد را به بازیکن پرداخت و به او رضایت نامه بدهد. بنابر این باشگاه سایپا ملزم به پرداخت ۳۰ درصد از قرارداد سال ۹۱-۹۰ به بازیکن یاد شده گردید(قرارداد سال ۹۱-۹۰ باشگاه سایپا با وحید والی ۱۳۰ میلیون تومان بوده است).»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز