خبرگزاری کار ایران

با قراردادی یک‌ساله؛

وحید رضایی سرمربی تیم واترپلوی نفت‌و‌گاز گچساران شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۶۹۲

رضایی که طی سال‌های ۸۱ و ۸۴ سابقه حضور در تیم نفت و گاز گچساران را به عنوان بازیکن را دارد، در سال ۹۱ نیز هدایت این تیم را برعهده داشت و موفق شد مقام چهارمی لیگ برتر واترپلو را بدست آورد.

سرمربی سابق تیم واترپلوی جوانان ایران با عقد قراردادی یکساله به تیم واترپلو نفت وگاز گچساران پیوست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید رضایی بازیکن اسبق تیم ملی واترپلو و سرمربی پیشین تیم واترپلوی جوانان ایران پس از مذاکرات‌نهایی با مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران و توافق نهایی با عقد قرارداد یکساله هدایت این تیم را در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو برعهده گرفت.

وحید رضایی که طی سال‌های ۸۱ و ۸۴ سابقه حضور تیم نفت و گاز گچساران را به عنوان بازیکن را دارد، در سال ۹۱ نیز هدایت این تیم را برعهده داشت و موفق شد مقام چهارمی بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو را بدست آورد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا معرفی چهره‌های جوان به واترپلو کشور را از اهداف خود برای فصل جدید این رقابت‌ها عنوان کرد و افزود: با توجه به محدودیت های منابع مالی و اعتباری که از سوی مسولان نفت برای باشگاه نفت گاز گچساران وجود دارد و از سوی دیگر تاخیر در آماده سازی تیم در تلاش هستیم تا در فصل جاری به معرفی استعدادهای جدید در لیگ برتر بپردازیم و حضور آبرومندی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

سرمربی سابق تیم واترپلو جوانان اضافه کرد: در سال جاری ۴ بازیکن اصلی تیم را به نام‌های ارسلان مردانی، ساسان کوهی، علی خالدی و نیما جمشیدی به سایر تیم‌ها منتقل شده‌اند و با جذب چند بازیکن جوان درصدد هستیم تا حضور موفقی در فصل جاری رقابت‌های لیگ واترپلو داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز