خبرگزاری کار ایران

در نشست تخصصی فدراسیون کشتی؛

هاشمی: به لحاظ فنی اولویت با بازی‌های آسیایی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۸۰۰

در تمام ادوار بار اصلی بر دوش کشتی بوده و بیش از ۵۰ درصد از مدال‌های ما در المپیک و بازی‌های آسیایی را کشتی گرفته است. همین موضوع مسئولان کمیته و وزارت را به این فدراسیون کشانده است.

نشست مشترک مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون کشتی در مورد حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی صبح امروز در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست که کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و جمعی از مسولان این نهادها حضور داشتند در مورد حضور پرقدرت ورزش اول کشور در بازی های آسیایی بحث، بررسی و تبادل نظر شد. فاصله زمانی کوتاه بین رقابت های جهانی و بازی های آسیایی اینچه اون از محورهای این نشست صمیمانه بود.

کیومرثهاشمی رئیس کمتیه ملی المپیک در این نشست گفت: بیش از ۵۰ درصد مدال‌های ما در المپیک و بازی‌های آسیایی را کشتی کسب می‌کند.

وی ادامه داد: در تمام ادوار بار اصلی بر دوش کشتی بوده و بیش از ۵۰ درصد از مدال‌های ما در المپیک و بازی‌های آسیایی را کشتی گرفته است. همین موضوع مسئولان کمیته و وزارت را به این فدراسیون کشانده است.

هاشمی با بیان اینکه مهمترین نکته در نشست امروز نزدیکی مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی در کشتی است، اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم به فدراسیون فشار روانی وارد کنیم اما از آنها درخواست داریم تمام تلاششان را برای بازی‌های آسیایی به کار بگیرند تا تیم اعزامی بهترین‌ها باشد. با وجود مشکلات مالی کمیته و وزارت از کشتی حمایت کرده‌اند از این به بعد هم همینطور است.

وی با بیان اینکه مهمترین نکته در نشست امروز نزدیکی مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی در کشتی است، اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم به فدراسیون فشار روانی وارد کنیم اما از آنها درخواست داریم تمام تلاش‌شان را برای بازی‌های آسیایی به کار بگیرند تا تیم اعزامی بهترین‌ها باشد.

هاشمی خاطر نشان کرد: مسابقات کشتی قهرمانی جهان وبازیهای آسیایی درفاصله ۱۰ روز از یکدیگر برگزار می‌شود که هر دوی آنها مهم است و در نشست‌های بعدی بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

همچنین سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این نشست با بیان اینکه کشتی ورزش ملی کشور و پرافتخارترین ورزش ایران است، اظهار داشت: وظیفه ما حمایت از کشتی است و در حد توان از نظر مالی از ورزش ملی کشور حمایت می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: قصد داریم تا پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی از مدال آوران قدردانی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز