خبرگزاری کار ایران

بازی بسیار سختی با مونته‌نگرو داشتیم؛

مولر: بازیکنان ایران می‌توانند بهتر از این باشند / واترپلوی ایران پتانسیل بالایی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۸۳۳

مونته‌نگرو از قدرت‌های برتر واترپلوی جهان است، این تیم در این دوره از بازی‌ها برای کسب مدال به ترکیه آمده و به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کرد.

سرمربی آلمانی تیم واترپلوی ایران درباره شکست مقابل مونته‌نگرو گفت: بازی با مونته‌نگرو بهتر از آرژانتین بودیم و بازیکنان ایران می‌توانند بهتر از این باشند.

به گزارش ایلنا، لوتوس مولر خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی را در دیدار با مونته‌نگرو داشتیم در نهایت نیز بازی را به حریف واگذار کردیم. مونته نگرو از قدرت‌های برتر واترپلوی جهان است، این تیم در این دوره از بازی‌ها برای کسب مدال به ترکیه آمده و به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کرد.

وی ادامه داد: به خوبی می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم، اما بازیکنان در دیدار با این تیم عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. هر چند که ما بازنده میدان بودیم.

مولر عنوان کرد: اگر بازیکنان ایران در مقابل آرژانتین نیز چنین بازی را از خود به نمایش می‌گذاشتند، قطعا پیروزی از آن ما می‌شد. واترپلوی ایران پتانسیل بالایی برای کسب موفقیت دارد و بازیکنان این تیم اگر بیشتر تلاش کنند می‌توانند در هر مسابقه بهترین باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز