خبرگزاری کار ایران

کارت قرمز را دیدم شوکه شدم؛

صادقیان: غیر از عذرخواهی کاری از دستم بر نمی‌آید / قصد اهانت نداشتم

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۷۷

بهتر بود به آن شکل با صدای بلند اعتراض نمی‌کردم ولی منظور بدی هم نداشتم. یک لحظه تحت فشار بازی، آن اتفاقات روی داد که بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بابت اتفاقات بازی با فولاد، از داور مسابقه، هواداران، جامعه داوری و فوتبال عذرخواهی می‌کنم. در آینده همه چیز تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، پیام صادقیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در توضیح اتفاقات بازی با فولاد افزود: نمی‌خواهم هیچ چیز را توجیه کنم، نه نتیجه‌ای که گرفتیم و نه اتفاقاتی که از سوی من روی داد، که بابت آن از داوران، جامعه فوتبال و مردم عذر می‌خواهم. در آن صحنه بازیکن فولاد مرتکب خطای هند شد. آن توپ برای ما یک شانس خوب گلزنی بود. تحت تاثیر فشارهایی که وجود داشت و نتیجه نامطلوبی که گرفته بودیم اعتراض کردم اما قصد هیچ اهانتی نداشتم و اهانت هم نکردم، البته بهتر بود به آن شکل با صدای بلند اعتراض نمی‌کردم ولی منظور بدی هم نداشتم. یک لحظه تحت فشار بازی، آن اتفاقات روی داد که بابت آن عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: وقتی کارت قرمز را دیدم شوکه شدم و فکر نمی‌کردم حق من باشد. در حال حاضر نیز قصد توجیه ندارم. ما نتیجه خوبی نگرفتیم و واقعا به خاطر هوادارانمان ناراحت بودیم. سختی شرایط آب و هوایی هم مشکل را دو چندان کرد. وقتی آن هند اعلام نشد، من مرتکب آن مسائل شدم. به این مساله واقف هستم که حرکتم درست نبود.

هافبک تکنیکی پرسپولیس خاطرنشان کرد: به خاطر آن صحنه از داور، مردم، جامعه داوری و فوتبال عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم تحت هیچ شرایطی نباید آن مسائل روی می‌داد. این حرفها را برای جریمه نشدن نمی‌گویم فقط احساسم را بیان می‌کنم و تمام سعی خودم را خواهم کرد تا این مسائل را جبران کنم.

صادقیان تصریح کرد: در حال حاضر غیر از عذرخواهی کار دیگری از دستم بر نمی‌آید و برای جبران منتظر بازی‌های بعد می‌مانم و امیدوارم جامعه فوتبال و هواداران مرا ببخشند.

وی در پایان گفت: به هواداران بابت اینکه نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم نیز یک عذرخواهی بدهکار هستم. آنها مطمئن باشند بچه‌ها مصمم هستند به هدف خود برسند و شرایط در بازی آینده تغییر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز