خبرگزاری کار ایران

واترپلوی‌جوانان‌جهان - ترکیه؛

رستمیان: از نیوزیلند نترسیدیم و پیروز شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۲۸۳

نیوزیلند حریف بسیار قدرتمندی در این دوره از بازی ها بود و این تیم از بازیکنان بسیار خوبی بهره گرفت، اما ما بهترین عملکرد را داشتیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.

بازیکن تیم واترپلوی جوانان ایران درباره پیروزی این تیم مقابل نیوزیلند گفت: از نیوزلند نترسیدیم و پیروز شدیم.

سهیل رستمیان خاطرنشان کرد: بازی بسیار زیبایی را از سوی بازیکنان ایران مقابل نیوزلند شاهد بودیم. تمام تلاش ما این بود که در این بازی بتوانیم مقابل حریف به برتری دست یابیم تا شکست‌های گذشته در دیدارهای قبلی را جبران کنیم که خوشبختانه به این مهم دست یافتیم.

وی افزود: نیوزیلند حریف بسیار قدرتمندی در این دوره از بازی ها بود و این تیم از بازیکنان بسیار خوبی بهره گرفت، اما ما بهترین عملکرد را داشتیم و توانستیم پیروز میدان باشیم. خوشحالم توانستیم پاسخ زحمت مربیان و مسئولان فدراسیون را با کسب این نتیجه بدهیم هرچند شاید این پیروزی کمی دیر به دست آمد.

بازیکن تیم ملی واترپلوی جوانان عنوان کرد: خاکبان به عنوان مربی تیم در این دیدار نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای را ایفا کرد و توانست تیم را به بهترین نحو ممکن هدایت کند. امیدوارم بازیکنان ایران در آخرین بازی نیز پیروزی را از آن خود کنند تا در نهایت بتوانیم با رتبه هفدهمی به کار خود در این تورنمنت پایان دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز