خبرگزاری کار ایران

هنوز به فرم ایده‌آل نرسیدیم؛

غلامی: تیم ایران تا قهرمانی جهان به شرایط مطلوب می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۷۱۸

تیم آمریکا همانند تیم ایران در شرایط ایده‌آل بدنی قرار ندارد، اما تمام سعی و تلاش خودمان را برای ارائه یک بازی مناسب انجام می‌دهیم.

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران تا آغاز هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در کشور لهستان به شرایط مطلوب خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، عادل غلامی در باره سفر به اردوی برون مرزی آمریکا افزود: باید بگویم سفر طولانی از ایران تا اینجا داشتیم. بدن ها هنوز به وضعیت ایده آل نرسیده اما با تمرینات به شرایط مطلوب خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه هنوز تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰ روز وقت داریم، گفت: اگر انتظار داشته باشیم که بدنها در ۱۰۰ درصد توانای و ظرفیت قرار داشته باشه، انتظار درستی نیست زیرا روند تمرینات به گونه ای است که در زمان مسابقات لهستان به آمادگی کامل برسیم.

این بازیکن تیم ملی والیبال با یادآوری اختلاف ساعت آمریکا با ایران گفت: دیدارهای تیم ملی والیبال در آمریکا تدارکاتی هستند و نمیشه به عنوان بازی رسمی به آنها نگاه کرد.

وی افزود: تیم آمریکا همانند تیم ایران در شرایط ایده آل بدنی قرار ندارد اما تمام سعی و تلاش خودمان را برای ارائه یک بازی مناسب انجام می دهیم. به نتیجه فکر نمی کنیم و بازیکنان بیشتر بر مرور تاکتیک ها تمرکز خواهند داشت.

غلامی در باره نحوه میزبانی آمریکا برای اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال گفت: شراط میزبانی ایده آل و خیلی خوب است و اردوی مفیدی در اینجا خواهیم داشت.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر در اردوی برون مرزی آمریکا بسر می برد و در این اردو چهار بازی تدارکاتی با تیم ملی والیبال ایالات متحده قهرمان لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز