خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم هندبال جوانان ایران:

انگیزه بالایی برای مقابله با قطر داریم / به توانایی بازیکنانم ایمان دارم

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۶۱

قطر یک تیم چند ملیتی است و توانایی های خاص خود را دارد، اما ما فیلم های مسابقات قبلی این تیم را آنالیز کرده ایم و تلاش می کنیم بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم هندبال جوانان ایران گفت: بازیکنانم از انگیزه بالایی برای مقابله با قطر برخوردارند و با برنامه خاصی مقابل این تیم ظاهر خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، محسن طاهری که پس از برتری تیمش مقابل بحرین و صعود به جمع ۴ تیم برتر آسیا در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: تیم قطر یک تیم چند ملیتی است و توانایی های خاص خود را دارد، اما ما فیلم های مسابقات قبلی این تیم را آنالیز کرده ایم و تلاش می کنیم بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

وی گفت: اگر در این بازی بازیکنانم نکات فنی را به خوبی رعایت کنند می توانیم برنده بازی شویم و من به بازیکنان یقین دارم.

طاهری در خصوص بازی مقابل بحرین اظهارکرد: این بازی کاملا یک طرفه بود و بحرین انگیزه ای نداشت اما این دلیل بر ضعف این تیم نیست، چرا که بحرین دو سال پیش در رده نوجوانان چهارم آسیا شد.

مربی بحرین نیز گفت: بازی سختی مقابل ایران داشتیم.

احمد علی منصور افزود: ایران از بازیکنانی با قدرت فیزیکی بالایی برخوردار بوده و تمام مهارت های یک تیم قدر را دارد.

وی اظهارکرد: بازیکنان پس از بازی مقابل کویت به مدت سه روز استراحت کردند و این موجب افت تیم شد و همین افت تیمی در بازی امروز کار خود را کرد و ما بازنده بازی شدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز