خبرگزاری کار ایران

هیات شنا حتی استخر هم نداشت؛

حبیبی: مجبور به استعفا شدم / ریالی به شنا پرداخت نمی‌شد / نژادفلاح به قولش عمل نکرد!

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۹۸

من نمی‎توانستم با آبروی خودم بازی کنم و مجبور به استعفا شدم. در همه استان‎ها به هیات‎های شنا یک استخر واگذار می‎شود اما در تهران این اتفاق نیفتاد و من صلاح را در این دیدم که به کار خودم پایان دهم.

رئیس هیات شنای استان تهران پرداخت نشدن بودجه و اعتبارات لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را دلیل کناره گیری خود از این سمت عنوان کرد.

رضا حبیبی پس از کناره گیری از ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: تربیت بدنی استان تهران نه پول، نه بودجه و نه امکاناتی در اختیار هیات شنای تهران قرار نمی داد و با این شرایط ادامه همکاری میسر نبود.

وی تصریح کرد: دو سال و نیم پیش با برنامه های خوبی برای تحول در شنای استان تهران قبول مسئولیت کردم و در این مدت نهایت تلاشم را برای برنامه ریزی و برگزاری مسابقات مختلف شنا، شیرجه و واترپلو بکار گرفتم ولی با دست خالی و بدون بودجه و امکانات نمی شود کاری از پیش برد.

حبیبی با انتقاد از محقق نشدن وعده های نژاد فلاح مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: ایشان در مجمع هیات تهران که اسفند ماه ۹۲ و در اهالی و مسئولان فدراسیون شنا وعده کرد که یک استخر مناسب در اختیار هیات قرار بگیرد ولی تا امروز چنین وعده دای محقق نشده است.

وی افزود: تربیت بدنی استان تهران ۳۰ استخر استاندارد دارد اما حتی حاضر نشد یک استخر را در اختیار ما قرار بدهد. ما حتی پیشنهاد دادیم با کمک سرمایه گذار، یکی از استخرهای متروکه تهران را آماده کنیم اما با این پیشنهاد هم موافقت نکردند.

پیشکسوت شنای ایران در پایان گفت: من نمی‎توانستم با آبروی خودم بازی کنم و مجبور به استعفا شدم. در همه استان‎ها به هیات‎های شنا یک استخر واگذار می‎شود اما در تهران این اتفاق نیفتاد و من صلاح را در این دیدم که به کار خودم پایان دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز