خبرگزاری کار ایران

از نصف پتانسیل ورزش محروم هستیم؛

گودرزی: دو میلیارد از بدهی ۱۳ میلیارد تومانی فدراسیون کشتی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۲۱

رویکرد وزارت ورزش برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی باید رویکردی جامع نگر باشد و از تمام ظرفیت های موجود به بهترین نحو بهره ببریم تا نتیجه ای درخور نام ایران به دست آوریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بدهی های انباشته شده این وزارتخانه از دوره های گذشته گفت: فدراسیون کشتی با بدهی ۱۳ میلیارد تومانی روبرو است که تاکنون دو میلیارد تومان از آن پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی سه شنبه شب در نشست معاون اول رییس جمهوری با روسای فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون گفت: از سال ها پیش تعهداتی گریبان ورزش را گرفته است و شاید تا پایان سال دو میلیارد تومان دیگر را از این بدهی پرداخت شود.

وی تاکید کرد: رویکرد وزارت ورزش برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی باید رویکردی جامع نگر باشد و از تمام ظرفیت های موجود به بهترین نحو بهره ببریم تا نتیجه ای درخور نام ایران به دست آوریم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد حضور بانوان ایرانی در عرصه ورزش ایران خاطرنشان کرد: ما همواره از نیمی از پتانسیل ورزشی کشورمان به دلایل مختلف که بخشی از آن ها شرعی، منطقی و بحق است، محروم هستیم که امیدوارم با دستور شخص رییس جمهوری برای ورود آسان تر بانوان به عرصه های ورزشی گشایشی حاصل شود.

وی با تشکر از حمایت های دولت یازدهم گفت: این دولت با محدودیت های مادی بسیاری روبه رو است که اجازه چانه زنی در خصوص ورزش را به ما نمی دهد اما هرگاه کمکی خواسته ایم، دریغ نشده است.

وزیر ورزش و جوانان به مشکلات فرا روی فدراسیون های ورزشی برای تامین هزینه های پیش رو اشاره کرد و گفت: اکثر فدراسیون ها با این مشکل مواجه هستند و ما هم نمی توانیم به تعهدات خود در قبال آن ها جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: بسیاری از فدراسیون ها با جذب حامیان مالی توانسته اند بخشی از مشکلات مالی خود را رفع کنند اما این مبالغ کفاف تمام هزینه ها را نمی دهد.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: اگر امسال را پشت سر بگذرانیم، امیدوار هستیم در سال بعد در امر بودجه این وزارتخانه گشایشی صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز