خبرگزاری کار ایران

افزایش سهمیه داوران ایرانی در رقابت های جهانی؛

سلیمی: پوشش اسلامی داوران زن را به فدراسیون جهانی پیشنهاد دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۶۲

قرار شد اسپینوز این مسئله را با مسئولان کمیته های مختلف فدراسیون جهانی در میان بگذارد و نتیجه آن را در کنگره داوری که در خلال مسابقات جهانی آلمان برگزار می شود، به اطلاع ما برساند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته گفت: برای قضاوت داوران خانم ایران در مسابقات قاره ای و جهانی، تصاویر پوشش اسلامی را به رئیس فدراسیون جهانی ارائه دادیم که مورد موافقت اولیه وی قرار گرفت.

جواد سلیمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در این باره تصریح کرد: در جریان مسابقات نوجوانان، جوانان و امید آسیا در مالزی، جلسه ای با اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته داشتم که در این نشست، تصاویر پوشش داوران خانم از کشورمان را به وی ارائه دادم که با موافق اولیه رئیس فدراسیون جهانی روبرو شد.

وی افزود: قرار شد اسپینوز این مسئله را با مسئولان کمیته های مختلف فدراسیون جهانی در میان بگذارد که قرار شد پس از مسابقات جهانی آلمان نتیجه نهایی به صورت مکتوب به اطلاع کشورهای عضو برسد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته در ادامه در خصوص برگزاری آزمون داوری در جریان مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا در مالزی، اظهار داشت: از ایران ۲۳ داور در این کلاس داوری حضور داشتند که ۲۱ نفر از آنها قبول شدند. ضمن این که آنها تعدادی از رقابت ها را قضاوت کردند.

سلیمی ادامه داد: همچنین بنده به همراه محمد علی مردانی چند مسابقه فینال را نیز قضاوت کردیم و در مجموع در این دوره، داوری ایران دستاوردهای فراوانی به دست آورد.

وی به قضاوت داوران ایرانی در بازی های آسیایی اینچئون اشاره کرد و گفت: به دعوت فدراسیون آسیا، بنده به همراه محمد علی مردانی برای حضور در رقابت های کاراته بازی های آسیایی دعوت شده ایم که امیدواریم بتوانیم در این میدان بزرگ قاره ای، از اعتبار داوری کاراته ایران دفاع کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته در پایان خاطر نشان کرد: اخیرا نامه ای به فدراسیون جهانی ارسال کرده ایم و از مسئولان کمیته داوران این فدراسیون خواسته ایم تا سهمیه داوران ایرانی را به ۱۰ داور افزایش دهند که در صورت موافقت، موفقیتی دیگر برای جامعه داوری کشورمان به دست خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز