خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر وزنه‌برداری؛

قدرتنمایی جابر بهروزی با رکوردشکنی در دسته ۶۹

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۰۳۶

بهروزی در دوضرب هم وزنه ۱۸۱ کیلویی را مهار کرد تا با حدنصاب ۳۳۱ کیلوگرم، در مجموع نیز یک کیلوگرم بیشتر از رکورد ایران که در اختیار خود او قرار دارد وزنه بزند.

بعد از رکوردشکنی مجید عسگری در حرکت یکضرب دسته ۵۶ کیلوگرم، جابر بهروزی دیگر ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن نیز نمایش خوبی در رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر داشت و بیشتر از رکوردهای حرکت یکضرب و مجموع دسته ۶۹ کیلوگرم وزنه زد.

به گزارش ایلنا، جابر بهروزی در یک‌ضرب با مهار وزنه ۱۵۱ کیلویی، بعد از ۱۲ سال، یک کیلوگرم بیشتر از رکورد سید مهدی پانزوان را بالا سر برد. بهروزی در دوضرب هم وزنه ۱۸۱ کیلویی را مهار کرد تا با حدنصاب ۳۳۱ کیلوگرم، در مجموع نیز یک کیلوگرم بیشتر از رکورد ایران که در اختیار خود او قرار دارد وزنه بزند.

دیگر اتفاق مهم رقابت‌های دسته ۶۹ کیلوگرم اوت کردن سجاد بهروزی، ملی‌پوش سابق تیم ملی‌حفاری است. بهروزی در حرکت یکضرب ۳ بار متوالی در مهار وزنه ۱۳۸ ناموفق عملکرد تا با مهار وزنه ۱۷۱ کیلویی در دوضرب، جایی در میان ۳ وزنه بردار برتر نداشته باشد.

نفرات برتر دسته ۶۹ کیلوگرم هفته نخست لیگ وزنه‌برداری در زیر آمده است:
۱ - جابر بهروزی(ذوب آهن): یکضرب ۱۵۱، دوضرب ۱۸۰، مجموع ۳۳۱
۲ - میلاد حیاطی(پدافند هوایی): یکضرب ۱۳۷، دوضرب ۱۶۲، مجموع ۲۹۹
۳ - مهدی محمدی(مناطقنفت خیز): یکضرب ۱۳۱، دوضرب ۱۶۱، مجموع ۲۹۲

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز