خبرگزاری کار ایران

میر حیدر خبر داد:

برگزاری مسابقات جهانی دانشجویان تیرانداز در مهر ماه

کد خبر : ۱۹۵۲۳۵

از ۵ دانشگاه کشور دانشجویان تیرانداز در این مسابقات حضور دارند که برترین های آنها بر حسب حداقل امتیازی که فدراسیون در نظر گرفته است انتخاب می شود.

برگزاری مسابقات رکوردگیری از ورزشکاران دانشجو در رشته های تفنگ و تپانچه برای حضور موفق در مسابقات جهانی در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، خانم میرحیدر مسئول انجمن تیراندازی فدراسیون ملی ورزش های دانشجویی در خصوص حضور ورزشکاران در مسابقات جهانی دانشجویی گفت: با همکاری فدراسیون تیراندازی و فدراسیون انجمن های ورزشی مسابقاتی را ترتیب داده ایم که امروز در دو مرحله صبح و بعد از ظهر در دو رشته تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان درحال برگزاری است و به همین منظور از ۵ دانشگاه کشور دانشجویان تیرانداز در این مسابقات حضور دارند که برترین های آنها بر حسب حداقل امتیازی که فدراسیون در نظر گرفته است انتخاب می شود.

وی با اشاره به ثبت نام ورزشکاران افزود: در این مسابقات که امروز برگزار می شود، حدود ۵۰ ورزشکار حضور دارند که برترین های آنها برای حضور در مسابقات جهانی دانشجویان که از ۱۶ لغایت ۲۰ مهر ماه در شهر العین امارات برگزار می شود به رقابت با دیگر رقبای خود خواهند رفت.

وی در پایان به حضور موفق ورزشکاران در سه دوره قبل اشاره کرد و گفت: ورزشکاران کشورمان در تفنگ و تپانچه در سه دوره قبل بسیار خوب ظاهر شدند و امیداوریم با تمرینات سختی که داشتیم، بتوانیم حضور موفقی در مسابقات العین اماراتداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز