خبرگزاری کار ایران

روی ۲ مدال بچه‌ها حساب باز کرده‌ایم؛؛

عبداللهی: نوجوانان تکواندو قدر حضور در المپیک را بدانند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۶۹

بحثتمرینی و اردویی بازیکنان بسیار خوب پیگیری شد، روند رو به رشدی داشتند و قطعا تا آغاز زمان مبارزات به آمادگی کامل خواهند رسید.

مربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان گفت: امیدوارم بازیکنان قدر حضور در المپیک را بدانند و بهترین عملکرد را داشته باشند. ورزشکاران ما از نظر تکنیک و تاکتیک، چیزی از حریفان خود کم ندارند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، می‌توانند نتایج خوبی را بدست آورند.

به گزارش ایلنا، وحید عبداللهی مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان درخصوص شرایط ۲ تکواندوکار اعزامی ایران به مسابقات المپیک نوجوانان نانجینگ چین گفت: بحثتمرینی و اردویی بازیکنان بسیار خوب پیگیری شد، روند رو به رشدی داشتند و قطعا تا آغاز زمان مبارزات به آمادگی کامل خواهند رسید.

وی در رابطه با شرایط مهدی اسحاقی اولین نماینده ایران در المپیک نوجوانان، اظهار داشت: اسحاقی در سبک وزن کار سختی را پیش رو دارد. ما از بین محمد اصلانی و مهدی اسحاقی که هر ۲ تکواندوکاران خوبی هستند در نهایت اسحاقی را برای حضور در این رقابتها انتخاب کردیم. فاکتور خوب و مهم اسحاقی قد کشیده او است. ۲ حریف خوب را در این رقابتها پیش رو دارد که یکی تکواندوکار تایلندی و دیگری تکواندوکاری از چین تایپه است.

عبداللهی تصریح کرد: اسحاقی روند رو به رشد خوبی داشت و توانست در مسابقات آزاد کره که چندی پیش برگزار شد به مدال طلا دست پیدا کند. اسحاقی ضربات بالای خوبی می زند و بسیار با انگیزه مبارزه می کند، این دو فاکتور می تواند به او در حین مبارزه کمک کند. اسحاقی بازیکن بسیار با انگیزه ای است و در مصاف با اصلانی به هیچ عنوان ناامید نشد و تا لحظه آخر امید به انتخاب داشت و در نهایت هم موفق شد که امیدوارم همین انگیزه در مبارزات المپیک نیز به او کمک بسیاری کند.

مربی تیم ملی نوجوانان در خصوص شرایط صالحی مهر گفت: دانیال جنگندکی بسیار خوبی دارد و تنوع تکنیک او حین مبارزه از نقاط قوتش محسوب می شود. مهمترین حریفان او تکواندوکارانی از آذربایجان، روسیه و اوکراین هستند که باید در مبارزه با این نفرات بسیار باهوش عمل کند. در مسابقات جهانی و کسب سهمیه‌المپیک از این نفرات شناخت خوبی را بدست آوردیم و این نفرات را آنالیز کرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که این ۲ نفر در المپیک نوجوانان چه مدالی را بدست خواهند آورد؟ افزود: روی ۲ مدال هر دو بازیکن حساب باز کرده‌ایم و امیدوارم با خوشرنگ‌ترین مدال به ایران بازگردند. ورزشکاران ما زحمات زیادی را در این مدت کشیدند و فدراسیون و کادرفنی نیز هرچه در توان داشت برای این نفرات گذاشت. امیدوارم اسحاقی و صالحی‌مهر قدر این فرصت را بدانند و بهترین عملکرد را در المپیک نوجوانان داشته باشند. بازیکنان ما از نظر تکنیک و تاکتیک، چیزی از حریفان کم ندارند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، می‌توانند نتایج خوبی را بدست آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز