خبرگزاری کار ایران

کمانه خواستار شد:

نگاه بدون حب و بغض اصحاب رسانه به مقوله ورزش و جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۷۳

تا زمانیکه حوزه جوانان به صورت امانت در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است، تلاش خواهیم کرد تا دغدغه‌ها را در این حوزه به حداقل برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، رسانه را ضلع چهارم توسعه ورزش، در کنار ورزشکار، داور و مربی دانست و افزود: اصحاب رسانه با نگاه تیزبینانه خود برخی از مسایل را که از چشم‌های بسیاری دور می‌ماند، می‌بینند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید غلامرضا کمانه که شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه اداره ورزش و جوانان استان فارس سخن می‌گفت، با والا مقام توصیف کردن جایگاه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی افزود: همزمانی برگزاری این مراسم با روز فرهنگ پهلوانی و زاد روز میلاد حضرت حمزه(ع) تقارن زیبا و میمونی است و این نکته را در اذهان متبلور می‌کند که رسانه‌های منتقد و منصف نیز در حوزه خود اخلاق ومنش پهلوانانی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

کمانه با اشاره به ادغام دو سازمان تربیت بدنی و جوانان و برخی انتقادات وارد شده به این ادغام، افزود: تا زمانی‌که حوزه جوانان به صورت امانت در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است تلاش خواهیم کرد دغدغه‌ها در این حوزه را به حداقل برسانیم.

وی اداره کل ورزش و جوانان استان را مرجع تصمیم‌گیری در حوزه جوانان دانست و افزود: نهاد‌ها و سازمان‌های بسیاری با مساله جوانان در ارتباط هستند که به نظر می‌رسد باید با وحدت رویه و هم افزایی بیش از پیش در این حوزه به تصمیم‌گیری در خصوص دغدغه‌های جوانان بپردازند.

کمانه از نگاه ویژه استاندار فارس و مشاوره جوانان وی به دو مقوله جوانان و ورزش تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه مجموعه استانداری به این حقیقت اشراف دارد که ما در حوزه جوانان با یک قشر روبرو هستیم نه یک موضوع خاص.

کمانه اشتغال، ورزش، تفریح، اوقات فراغت، مسکن، ازدواج و… را موضوعات مرتبط با قشر جوان عنوان کرد با تشکر از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و مجمع نمایندگان‌مجلس از برنامه‌ها و طرح‌های مطرح شده در حوزه جوانان افزود: با این حمایت‌ها امیدواریم بسیاری از دغدغه‌های قشر جوان که بخشی از آن مربوط به ورزش است مرتفع شود.

وی تصمیم گیری‌های حوزه جوانان در اداره‌کل‌ورزش و جوانان استان را خوراک‌فکری ستاد ساماندهی جوانان استان دانست و افزود: رسانه‌ها می‌توانند در ارایه طرح و ایده‌های جدید پیرامون قشر جوان کمک شایانی به مجموعه تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر این حوزه داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس از تشکیل و راه اندازی مجمع خیرین حامی ورزش و برگزاری رالی شمال آفریقا – خاورمیانه به عنوان دو فرصت پیش روی ورزش فارس یاد کرد و از اصحاب رسانه خواست تا در این دو موضوع نیز ضمن معرفی ظرفیت‌ها در تحقق اهداف و منافع آن‌ها به سوی استان تلاش کنند.

کمانه مدیریت در ورزش را مدیریتی عرضی دانست و افزود: امروز در سازمان‌های موفق دنیا دیگر مدیریت طولی جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به برخی از موفقیت‌های هیات‌های ورزشی استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حمایت خود را از روسای این هیات‌ها اعلام کرد و افزود: با توجه به بودجه‌های موجود و در عین حال بهبود جایگاه هیات‌های ورزشی استان در رنکینگ‌های ملی، باید این هیات‌ها را برای ارایه کار بهتر به آینده امیدوار کرد.

وی نگاه بدون حب و بغض اصحاب رسانه به مقوله ورزش و جوانان را ابزار مناسبی برای بهبود عملکرد‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد تا برگزاری جلسات همفکری منظم ماهیانه با اصحاب رسانه زمینه نزدیکی بیش از پیش مجموعه ورزش و جوانان استان با رسانه‌ها و درنتیجه بروز و شکوفایی ایده‌های بکر و خلاق در حوزه ورزش و جوانان فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز