خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ورزش و اصحاب رسانه؛

پیکر مهدی نفر خبرنگار عرصه ورزش تشییع شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۸۷

مراسم تشییع پیکر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و گزارشگر برنامه تلویزیونی ورزش و مردم صبح امروز در ورزشگاه شیرودی و با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

پیکر مرحوم مهدی نفر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و برنامه تلویزیونی ورزش و مردم صبح امروز(یکشنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از دست اندرکاران ورزش و مطبوعات کشور از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی به سمت قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی به همراه مناف هاشمی معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، بهرام افشارزاده و علیرضا رحیمی به ترتیب مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، عزیرالله محمدی رئیس اتحادیه باشگاه های ایران به همراه روسای فدراسیون های ورزشی و جمعی از اهالی مطبوعات حضور داشتند.

در این مراسم همچنین علی سعیدلو رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و محمد رویانیان مدیر عامل پیشین پرسپولیس هم حضور داشتند.

پس از اقامه نماز میت به امامت حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی، پیکر مرحوم مهدی نفر پس از تشییع بر روی دستان دوستدارانش به وسیله آمبولانس به بهشت زهرا(س) منتقل شد.

زنده یاد مهدی نفر بامداد روز جمعه ۲۴ مرداد ماه بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

مراسم ختم آن مرحوم روز دوشنبه ۲۷ مردادماه از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز