خبرگزاری کار ایران

پس از نتایج‌ضعیف در مسابقات‌جهانی؛

سرمربی‌آلمانی تیم‌ملی‌واترپلو از ایران رفت / احتمال سفر بی بازگشت!

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۵۹

مولر از ابتدای حضورش در تیم ملی واترپلو با مخالفت اهالی واترپلو روبرو شد ولی مسئولان فدراسیون شنا اعتنایی به این مخالفت ها نکردند. حضور این مربی خارجی هزینه سنگینی نیز به فدراسیون تحمیل کرد.

سرمربی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان ایران پس از کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های قهرمانی جوانان‌جهان در ترکیه و عنوان هفدهمی جهان ایران را به مقصد آلمان ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لوتوس برند مولر سرمربی تیم ملی‌واترپلوی ایران پس از آنکه متوجه شد، تیم ایران از فهرست تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون حذف شده ایران را ترک کرد و به کشورش بازگشت.

این مربی‌آلمانی که گفته می‌شد سرمربیگری تیم جوانان‌آلمان را در سوابق مربیگری خود دارد از ابتدای امسال هدایت تیم جوانان‌ایران را برعهده گرفت، ولی در مسابقات جهانی‌ترکیه با کسب ۵ شکست و ۲ پیروزی تیم کشورمان را در جایگاه هفدهم قرار داد. این در حالی بود که تیم جوانان کشورمان با یک مربی ایرانی عنوان دوازدهمی دور گذشته این رقابت‌ها را بدست آورده بود.

مولر از ابتدای حضورش در تیم ملی‌ با مخالفت اهالی واترپلو روبرو شد، ولی مسئولان فدراسیون‌شنا اعتنایی به این مخالفت‌ها نکردند. حضور این مربی‌خارجی هزینه سنگینی نیز به فدراسیون و کمیته‌ملی‌المپیک تحمیل کرد، هر چند به گفته مسئولان فدراسیون شنا دستمزد این مربی آلمانی از طریق یک شرکت انتشاراتی به عنوان اسپانسر تیم ملی تامین شد.

به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد ضعیف این مربی آلمانی قرارداد همکاری او با فدراسیون شنا تمدید نخواهد شد هر چند خود مولر اذعان کرده دیگر به ایران بازنخواهد گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز