خبرگزاری کار ایران

دومین دوره المپیک‌نوجوانان - چین؛

تیرانداز لهستانی در جایگاه‌اول تپانچه‌بانوان / نجمه خدمتی تنها نماینده ایران

کد خبر : ۱۹۵۸۶۹

دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان در رشته های مختلف ورزشی، در نانجینگ چین برگزار خواهد شد و نجمه خدمتی تنها نماینده کشورمان در رشته تفنگ نوجوانان خواهد بود.

اولین روز از دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی بانوان برگزار شد و طی آن آگاتا نوواک از لهستان توانست به مدال طلا دست یابد.

به گزارش ایلنا، نخستین روز از مسابقات المپیک نوجوانان که در نانجینگ چین برگزار می شود، آگاتا نوواک از کشور لهستان و دارنده قهرمانی اروپا در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ توانست با کسب امتیاز ۱۹۶ بالاتر از سایر رقبای خود در مکان اول بایستد و مدال طلای این رشته را از آن خود کند.

براساس این گزارش، در این رشته مارگاریتا لومووا با امتیاز ۱۹۴ از روسیه و کیم مین جونگ با امتیاز ۱۷۵ از کره جنوبی به مدال های نقره و برنز دست یافتند.

همچنین، آنا کوراکاکی از یونان، عفاف الهدهد از مصر، یاشاسوینی سینگ دسوال از هند، ژیو یی از سنگاپور و پولینا کناریوا از اوکراین به ترتیب در رده های چهارم تا هشتم ایستادند.

گفتنی است این رقابت ها فردا دوشنبه در همین رشته و در بخش مردان پیگیری می شود که ورزشکاران به مصاف حریفان خود می روند.

دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان، از بیست و پنجم مرداد تا ششم شهریور، با حضور ورزشکاران سراسر دنیا در رشته های مختلف ورزشی، در نانجینگ چین برگزار خواهد شد و نجمه خدمتی تنها نماینده کشورمان در رشته تفنگ نوجوانان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز