خبرگزاری کار ایران

با تیم دوم و شاید سوم خود آمده‌ایم؛

اکبری: والیبال ایران توانایی داشتن چند تیم همزمان را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۰۵۳

والیبال ایران توانایی داشتن چند تیم به صورت همزمان را دارد و ما با تیم دوم و شاید سوم به جام کنفدارسیون آسیا آمده‌ایم.

سرمربی تیم ملی ب والیبال گفت: والیبال ایران توانایی داشتن چند تیم به صورت همزمان را دارد و ما با تیم دوم و شاید سوم به جام کنفدارسیون آسیا آمده‌ایم.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری در نشست مطبوعاتی سرمربیان تیم‌های شرکت کننده در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا افزود: در تیم ایران چند بازیکن جوان حضور دارند و چند بازیکن با تجربه نیز مانند رحمان داوودی کاپیتان تیم آنها را همراهی می‌کنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا تیم اول شما به این رقابت‌ها نیامده، گفت: تیم ملی والیبال ایران در زمان اعزام تیم ما در اردوی برون‌مرزی آمریکا بود و باید خود را برای مسابقات قهرمانی جهان در لهستان آماده کند. والیبال ایران توانایی داشتن چند تیم به صورت همزمان را دارد و ما با تیم دوم و شاید سوم به جام کنفدارسیون آسیا آمده‌ایم.

اکبری در پاسخ به سئوالی مبنی بر تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی گفت: بازیکنان این تیم بعد از این مسابقات به باشگاه‌های خود برمی‌گردند تا برای لیگ برتر ایران آماده شوند. تیم ملی الف ایران بعد از مسابقات قهرمانی جهان در لهستان، راهی اینچئون کره جنوبی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز