خبرگزاری کار ایران

هاشمی مطرح کرد:

اختصاص یارانه برای حضور تیراندازان استان‌های محروم در مسابقات

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۱۲۶

استان‌هایی مانند ایلام، چهارمحال بختیاری و استان‌های غربی کشور، از لحاظ تیراندازی قوی هستند و باید برای آنها انگیزه‌ای فراهم شود تا این استعدادها را در ورزش تیراندازی در سطح ملی شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی، با حضور در محل مسابقات سلاح‌های بادی قهرمانی کشور، بر تخصیص یارانه برای حضور استان‌های محروم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی هاشمی صبح امروز با حضور در سالن‌الغدیر قزوین، از روند برگزاری مسابقات بازدید و دقایقی را با مسئولان برگزاری مسابقات به گفتگو پرداخت.

وی سپس درباره راه‌اندازی سیستم الکترونیکی در استان‌های مختلف و مسابقات داخلی گفت: این سیستم باید در مسابقات کوچک‌تر استفاده شود تا بتوانیم در مسابقاتی چون قهرمانی کشور استفاده و نواقص آن را برطرف کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی، پس از شنیدن گزارشی مبنی بر عدم حضور برخی از تیم‌ها در مسابقات قهرمانی کشور، اظهار داشت: باید شرایطی فراهم شود تا استان‌های محروم نیز بتوانند در این‌گونه مسابقات حاضر شوند.

هاشمی پیشنهاد داد: پرداخت یارانه و تامین بخشی از هزینه‌های استان‌های محروم، جهت حضور در مسابقات، می‌تواند یکی از راه‌هایی باشد که زمینه حضور این تیم‌ها فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان‌هایی مانند ایلام، چهارمحال بختیاری و استان‌های غربی کشور، از لحاظ تیراندازی قوی هستند و باید برای آنها انگیزه‌ای فراهم شود تا این استعدادها را در ورزش تیراندازی در سطح ملی شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز