خبرگزاری کار ایران

باید استعدادها را شناسایی کنید؛

ایروکاوا: بیس‌بال ایران می‌تواند به المپیک برود / رویاها نزدیک نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۱۴۰

رویاها نزدیک نیستند، ولی وقتی باورش کنید، کلیدهایی در مسیرتان قرار می‌گیرد که آن را باید به دست آورید تا به هدف برسید. هیچ‌کس باور نمی‌کند ایران بتواند در المپیک نوجوانان باشد.

سرمربی ژاپنی تیم ملی بیس بال نوجوانان ایران گفت: آرزویم این است که بیس‌بال ایران بتواند به المپیک جوانان رفته و در نهایت در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن حضور پیدا کند.

به گزارش ایلنا، توما ایروکاوا با بیان این مطلب افزود: بیس‌بال در ایران علاقه‌مندان زیادی دارد و این باعثخوشحالی من است، مطمئنا این علاقه و انگیزه می‌تواند به رشد و پیشرفت این رشته کمک کند.

ایروکاوا که از ۴ سالگی بیس‌بال را توسط پدر و برادرش شناخته و در تیم‌های حرفه‌ای لیگ آمریکا و مکزیک نیز بازی کرده از بازیکنان ایرانی تعریف می‌کند و می‌گوید: شما بازیکنی بنام " یو درویش " دارید که از پدر ایرانی و مادری ژاپنی است. او یکی از بهترین‌های جهان است و حالا در آمریکا بازی می‌کند. شما باید استعدادهای خود را شناسایی کنید و آنها را پرورش دهید. امکانات شما کم است و زمین استاندارد هم ندارید.

وی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی روز به روز پیش برویم. رویاها نزدیک نیستند ولی وقتی باورش کنید، کلیدهایی در مسیرتان قرار می‌گیرد که آن را باید به دست آورید تا به هدف برسید. هیچ‌کس باور نمی‌کند ایران بتواند در المپیک نوجوانان باشد، ولی باید سخت کار کرد، من برای همین آمده‌ام.

سرمربی جوان‌ژاپنی برنامه‌های زیادی برای نوجوانان دارد: قرار است از ۱۴ استان ایران بازدید کنم و ضمن آموزش بازیکنان آتیه‌دار و استعدایابی، نفرات مستعد را انتخاب نمایم، سوم شهریور برای تماشای مسابقات قهرمانی‌کشور به نیشابور می‌روم تا بهترین‌ها را شناسایی کرده و به تهران بیاورم و آموزش دهم. اگر هم بتوانیم از طریق دوستان هموطن خودم که هدایت تیم‌های ملی دیگر کشورها را بر عهده دارند امکان حضور در تورنمنت یا دیدارهای دوستانه را با آنها فراهم می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز