خبرگزاری کار ایران

روزبهانی یک‌ماه است مبارزه نکرده؛

احدی: امیدوارم کمیته‌ملی با اعزام ۶ بوکسور موافقت کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۴۶۰

قرار است رئیس فدراسیون با مسئولان کمیته صحبت‌هایی داشته باشد که امیدوارم این نشست در نهایت به سود تیم ملی تمام شود.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: ما در نظر داریم ۶ بوکسور را راهی بازی‌های آسیایی اینچئون شوند، اما کمیته‌ملی‌المپیک با اعزام ۴ ورزشکار موافق است.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص بازی انتخابی احسان روزبهانی و محمد ستارپور و انتخاب روزبهانی به عنوان بوکسور اعزامی به اینچئون تصریح کرد: احسان در انتخابی پیروز و فیکس تیم ملی شد، با این حال او در وضعیت آمادگی مطلوبی به سر نمی‌برد، چراکه یک ماه است بوکس نکرده، با این حال تا زمان اعزام، به شرایط آمادگی خواهد رسید.

وی در پاسخ به این سوال که ترکیب بوکسورهای اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون کی نهایی می‌شود، اظهار داشت: ما پیش از این ۹ بوکسور را به کمیته‌ملی‌المپیک اعلام کردیم که البته در نهایت به این نتیجه رسیدیم ۶ ورزشکار را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم، اما کمیته ملی معتقد است باید ۴ ملی‌پوش به اینچئون اعزام شوند.

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه داد: کادر فنی تیم ملی، ۶ بوکسور در اوزان: ۶۰،۶۹، ۷۵،۸۱، ۹۱ و ۹۱ + را برای حضور در بازی‌های آسیایی مدنظر دارد، اما کمیتهالمپیک تنها با اعزام اوزان: ۷۵،۸۱، ۹۱ و ۹۱ + موافق است. بر این اساس قرار است رئیس فدراسیون با مسئولان کمیته صحبت‌هایی داشته باشد که امیدوارم این نشست در نهایت به سود تیم ملی تمام شود.

وی با بیان اینکه امیدوار است کمیته‌ملی به نظر مربیان احترام بگذارد و با اعزام این ۶ بوکسور موافقت کند، افزود: به هرحال در کمیته‌ملی کارشناسانی هستند که نظرشان محترم است، اما بنده به عنوان سرمربی تیم ملی و سایر همکارانم در کادر فنی، این نظر را داریم که ۶ بوکسور به اینچئون بروند.

احدی در پایان در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی بوکس جهت حضور در بازی‌های آسیایی گفت: قرار است سوم شهریورماه راهی ترکیه شویم. برای حضور در این اردو ۹ بوکسور را به وزارت‌ورزش معرفی کرده‌ایم که شورای برون‌مرزی وزارت‌ورزش، با اعزام ۸ بوکسور موافقت کرده که در این‌خصوص قرار است حاج ناطق‌نوری با مسئولان وزارت ورزش صحبت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز