خبرگزاری کار ایران

تمام رقبا را زیر نظر داریم؛

مقصودلو: نقره گوانگجو را به طلای‌اینچئون تبدیل می‌کنیم / از صفر به اینجا رسیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۹۹

تمامی سعی‌مان این است که حداقل در فینال بازی‌ها حضور پیدا کنیم البته با حضور جوانان با انگیزه در تیم ملی این خیز را برداشته‌ایم که رنگ مدال نقره دوره گذشته را به طلا تبدیل کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی گفت: در بازی‌های آسیایی اینچئون از دقیقه یک تا چهل می‌جنگیم تا مدال نقره دوره گذشته را به طلا تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا مقصودلو در کنفرانس خبری که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد درخصوص اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی اینچوان افزود: ما ۱۵ مرحله اردو را پیش بینی کرده بودیم که ۱۱ مرحله آن برگزار شده و از دیروزمرحله دوازدهم شروع شده است. احتمالا یک اردوی یک هفته‌ای در جزیره کیش خواهیم داشت و بعد از آن ملی‌پوشان در شمال کشور اردو می‌زنند. بانوان نیز در حال حاضر در گرگان اردوی آماده‌سازی خود را برپا کردة‌اند و بعد هم تهران و رامسر تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

رئیس فدراسیون کبدی در مورد پیش‌بینی خود از مسائل تیم ملی در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: تمامی سعی‌مان این است که حداقل در فینال بازی‌ها حضور پیدا کنیم البته با حضور جوانان با انگیزه در تیم ملی این خیز را برداشته‌ایم که رنگ مدال نقره دوره گذشته را به طلا تبدیل کنیم.

وی در مورد حریفان کشورمان در بازی‌های اینچئون اظهار داشت: حریفان ما در این سال‌ها کار کرده‌اند مثلا کشور کره که رقیب مقتدری برای ما نبود در حال حاضر یکی از حریفان جدی ما محسوب می‌شود. کره‌ای‌ها در کبدی سرمایه‌گذاری زیادی کردند مثلا در شهر بوسان یک ساختمان چهار طبقه با تمامی امکانات در اختیار فدراسیون کبدی این کشور است و به همین دلیل پیشرفت خوبی در این رشته داشته‌اند. با این حال ما بیکار ننشسته‌ایم و تمامی رقبا را زیر نظر داریم بر این اساس قرار است سرمربی تیم ملی به زودی راهی هندوستان شود که این تیم را آنالیز کند.

مقصودلو با بیان اینکه با حداقل امکانات اردوها را برگزار کرده، خاطرنشان کرد: مشکلات مالی بر سر راه ما وجود داشت، اما ما بر اساس توانمندی فنی و به خصوص مالی‌مان حرکت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی در پایان گفت: سال ۷۵ که این ورزش را از صفر شروع کردیم موفق شدیم در سطح اول آسیا و جهان عملکرد خوبی داشته باشیم و کشورهای پیش‌رو در بازی‌های آسیایی پشت سر بگذاریم.

در ادامه این نشست خبری خانم شیوایی نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی نیز گفت: بر اساس برنامه کمیته استعدادیابی ۲۵ ورزشکار را به اردو دعوت کردیم و در حال حاضر ۱۴ ورزشکار خانم در اردوی گرگان حضور دارند که در نهایت ۱۲ ملی پوش به بازی‌های آسیای اعزام می‌شوند.

وی در مورد حریفان تیم ملی بانوان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون تصریح کرد: هندوستان تایلند کره و ژاپن مهمترین حریفان ما هستند با این حال تمامی سعی ما این است که در بازی‌های اینچوان مدال برنز دوره گذشته خوش رنگ‌تر شود.

در ادامه مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی آقایان درخصوص وضعیت اردوها گفت: علاوه بر مسائل بدنی ما سرعت بازیکنان را افزایش داده‌ایم و هم‌اکنون ملی‌پوشان در شرایط مطلوب قرار دارند.

وی افزود: ما در کل اردوها فقط دو مصدوم داشتیم این به علت بدنسازی خوب مربیان است در ادامه اردوها نیز درصد آسیب‌دیدگی ملی‌پوشان بسیار کمتر شد.

مازندرانی با اعلام اینکه ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص شده‌اند، ادامه داد: علاوه بر اینها ۳ ورزشکار دیگر نیز در اردوی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های ساحلی تایلند حضور دارند که در صورت آسیب‌دیدگی نفر جایگزین نفرات اعزامی خواهند شد.

سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران گفت: ما در اردوی پاکستان به اهداف مورد نظر خود دست یافتیم، البته به خاطر برخی مسائل نتواسنیتم اردوهای تدارکاتی مناسبی را در خارج از ایران برگزار کنیم. همچنین قرار بود تیم هندوستان به ایران سفر کند که سفارت این کشور در مورد صدور ویزا همکاری‌های لازم را نکرد.

مازندرانی در پایان گفت: تمامی بازیکنان تیم ملی آماده‌اند و ما برای کسب مدال‌طلا به بازی‌های آسیایی اینچئون می‌رویم و امیدواریم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز