خبرگزاری کار ایران

تایلند مهمترین حریف من بود؛

اسحاقی: به عناوین حریفانم فکر نمی‌کردم / حالا هدفم طلای‌المپیک‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۳۰

مسابقات المپیک نوجوانان برای من تمام شد، از امروز به فکر حضور در بزرگسالان هستم و می‌خواهم مدال طلای المپیک این رده سنی را به دست آورم.

تکواندوکار نوجوان تیم ملی کشورمان گفت: مسابقات المپیک نوجوانان برای من تمام شد، از امروز به فکر حضور در بزرگسالان هستم و می‌خواهم مدال طلای المپیک این رده سنی را به دست آورم.

به گزارش ایلنا، مهدی اسحاقی تکواندوکار وزن ۴۸ - کیلوگرم کشورمان، که با شکست تکواندوکاران تایلند، فرانسه و چین تایپه اولین مدال‌طلای کاروان ایران در مسابقات المپیک‌نوجوانان را به دست آورد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد، درخصوص مدال طلای خود در این رقابت‌ها گفت: از اینکه توانستم اولین مدال کاروان ایران و عنوان نخست المپیک نوجوانان را به دست آورم بسیار خوشحالم.

وی تصریح کرد: اولین مبارزه من با حریف تایلندی بود، این بازیکن نفر اول کسب سهمیه المپیک بود و کمی در مصاف با او استرس داشتم، اما خدا را شکر خیلی زود با شرایط و جو سالن و مسابقات کنار آمدم و توانستم او را شکست دهم. بعد از آن با فرانسه مبارزه کردم که او نیز حریف بسیار خوبی بود، در مرحله‌فینال هم با چین‌تایپه مسابقه دادم که با شکست او به مدال طلا رسیدم. این تکواندوکار تایپه‌ای قهرمان نوجوانان جهان و نفر سوم کسب سهیمه المپیک بود، اما من برای کسب مدال‌طلا پا به شیاپ‌چانگ گذاشتم و به عناوین حریفانم فکر نمی‌کردم.

قهرمان نوجوانان جهان در پاسخ به این سوال که مهمترین حریف او کدام تکواندوکار بود؟ اظهار داشت: تایلند مهمترین حریف من بود که در اولین گام هم با او مبارزه کردم. اولین مسابقه برای من حکم فینال را داشت و بعد از آنکه توانستم او را شکست دهم، استاد زوار به من گفت، می‌توانم مدال طلا را بدست آورم.

تکواندوکار طلایی‌ایران در مسابقات‌المپیک نوجوانان در پایان خاطرنشان ساخت: مسابقات المپیک نوجوانان برای من به اتمام رسید و خوشحالم با مدال طلا همراه شد، حالا به فکر طلای‌المپیک بزرگسالان هستم و برای رسیدن به این مهم از امروز تمام تلاشم را به کار خواهم بست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز