خبرگزاری کار ایران

پورکاظمی خبرداد:

معاینه ۲۴۸ ورزشکار و ۲۴۰ تست دوپینگ از ملی پوشان اعزامی به اینچئون

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۷۵۶

از نخستین روز آغاز رقابت‌ها تا روز آخر بازی‌ها تیم پزشکی ما به طور شبانه‌روزی در خدمت ورزشکارن است.

نشست هماهنگی کاروان پزشکی اعزامی به هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون صبح امروز با حضور کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و کاراوان اعزامی پزشکی به اینچئون صبح امروز در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این نشست کیومرثهاشمی ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون پزشکی ورزشی و کادر اجرایی آن از تلاش های شبانه روزی آنها در خدمات رسانی به ورزشکاران قدردانی کرد.

در ادامه این نشست که با حضور اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و تیم پزشکی اعزامی برگزار شد لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به ارائه گزارشی درخصوص و روند پزشکی ورزشکاران و کارهای انجام شده پرداخت.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان برگزاری این نشست گفت: یکی از بهترین و موفق‌ترین دوران را برای آماده سازی کاروان اعزامی کشورمان پشت سر گذاشته و با حضور منظم و پی درپی که در اردوهای مختلف تیم‌های ملی داریم وضعیت بدنی و پزشکی ورزشکاران به دقت تحت نظر بوده و در حال حاضر هیچ ورزشکاری مشکلی از بابت بیماری و یا آسیب دیدگی ندارد.

وی ادامه داد: انصافا هماهنگی و همکاری خوب مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و حمایت از فدراسیون پزشکی ورزشی و همدلی حاکم در مجموعه ورزش کشور باعثشد تا در حال حاضر ورزشکاران اعزامی بدون مشکل و دغدغه خاطری تحت نظر بوده و با روحیه بسیار مطلوبی عازم بازی‌های آسیایی شوند چراکه ضمن تشکیل پرونده پزشکی برای تمامی ورزشکاران، آنها تحت معاینات تخصصی و فوق تخصصی قرار دارند.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۴۰ ورزشکار اصلی و ذخیره تحت معاینات دقیق تخصصی و فوق تخصصی قرار گرفته‌اند و تا کنون ۲۸۴ نمونه تست دوپینگ از ورزشکاران گرفته شده و آموزش‌های لازم نیز به کادر فنی و ورزشکاران داده شده تا کاروان اعزامی در سلامت کامل عمومی و عاری از دوپینگ راهی اینچئون شود.

وی ادامه داد: تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای کاروان ورزشی کشورمان در اینچئون اندیشیده شده تا ورزشکاران در زمان برگزاری رقابت‌ها نیز ضمن تحت‌نظر بودن مشکلی نداشته باشند و تا زمان اعزام هم تمامی اردوهای تیم ملی تحت نظارت پزشکان ما بوده تا ورزشکاران با مشکلی مواجه نشوند تا در نهایت بهترین کاروان ورزشی کشورمان در تاریخ برگزاری بازی های آسیایی باشیم که با بهترین شرایط سلامت و پزشکی راهی این بازیها می شوند.

پورکاظمی تاکید کرد: از نخستین روز آغاز رقابت‌ها تا روز آخر بازی‌ها تیم پزشکی ما به طور شبانه‌روزی در خدمت ورزشکارن است، البته تا قبل از اعزام به اینچئون نشستی با سرپرستان تیم‌های اعزامی خواهیم داشت و در جریان برگزاری باز‌ی ها نیز در اینچئون با برگزاری نشست هر روزه تیم پزشکی جهت هر چه بهتر و هماهنگ‌تر شدن امور، اقدامات لازم صورت می‌گیرد تا همانگونه که تاکنون مشکلی برای ورزشکاران حاضر در اردو وجود نداشته در اینچئون نیز ورزشکاران دغدغه خاطری نداشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز