خبرگزاری کار ایران

رضایی خبر داد:

شیراز میزبان مسابقات آمادگی جسمانی کلان‌شهرهای کشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۰۷

مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری‌های کلان شهرهای کشور به میزبانی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، معاون تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها، فردا چهارشنبه، ۲۹ مرداد ماه، در سالن ورزشی برادران نصیری آغاز و اختتامیه آن نیز در ساعت ۱۸ عصرفردا در تالار آزادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌هایی از شهرداری‌های تهران، قم، اصفهان، اراک، همدان، کرمانشاه، رشت، تبریز، کرج، مشهد، اهواز و شیراز با هم به رقابت می‌پردازند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری شیراز تصریح کرد: اختتامیه این دوره از رقابت‌ها که ماه مبارک امسال برگزار شد به همراه اهدای جوایز به بر‌ترین‌ها همزمان با اختتامیه مسابقات آمادگی جسمانی کلان شهرهای کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها در پنج رشته شامل فوتسال، والیبال، طناب کشی و آمادگی جسمانی برگزار شد.

عباس رضایی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تیم آمادگی جسمانی شهرداری شیراز پس از مسابقات جام رمضان با حضور نفرات بر‌تر این مسابقات تشکیل شد تا خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی شهرداری‌های کلان شهرهای کشور آماده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز