خبرگزاری کار ایران

تیم ایران از تایلند آنالیز نداشت؛

اکبری: با اطلاعات کامل به مصاف چین رفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۴۰

بازیکنان ایران در روز نخست جام کنفدراسیون آسیا به سختی برابر تایلند به پیروزی رسیدند و این اتفاق خوبی برای پیروزی دلچسب در دیدار مقابل چین بود.

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران در روز نخست جام کنفدراسیون آسیا به سختی برابر تایلند به پیروزی رسیدند و این اتفاق خوبی برای پیروزی دلچسب در دیدار مقابل چین بود.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری پس از پیروزی تیم ملی ب والیبال ایران برابر چین افزود: هر آنچه در جلسه آنالیز از بازیکنان خواسته بودم در زمین پیاده کردند و انتظارات کادر فنی را به خوبی پاسخ دادند.

وی تصریح کرد: تیم ایران امروز در دومین مسابقه خود خیلی خوب بازی کرد و بازیکنان همانند تمرینات آماده بودند و در سطح خودشان بازی کردند.

سرمربی تیم ملی ب والیبال با یادآوری پیروزی سخت برابر تایلند در روز نخست این رقابت‌ها گفت: بازیکنان ایران فکر می‌کردند تایلند حریف ساده‌ای است و می‌توانند به راحتی آن تیم را شکست دهند، اما نتیجه به دست آمده باعثشد که آنان برای هر امتیاز مسابقه با چین تلاش کنند و زحمت بکشند.

وی با بیان اینکه البته تیم ایران از تایلند آنالیز نداشت، گفت: امروز صبح جلسه آنالیز چین را برگزار کردیم و با اطلاعات کامل به مصاف این تیم رفتیم.

تیم ملی ب والیبال ایران امروز سه‌شنبه در دومین مسابقه خود در جام کنفدراسیون آسیا موفق به شکست ۳ بر صفر چین مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز