خبرگزاری کار ایران

حق خدمتی مدال بود، نه چهارمی؛

شهنازی: طلای‌جودو ارزشمند بود / دعوت از رئیس‌جهانی‌جودو

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۶۲

ما هم به موفقیت این جودوکار امیدوار بودیم و به صفویه اعتماد کردیم و او هم به خوبی جواب اعتماد ما را داد و این طلای ارزشمند را برای جودو و ورزش کشورمان کسب کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به دومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۱۴ ضمن دیدار با مسئولان اتحادیه جودو آسیا از رئیس فدراسیون جهانی این رشته جهت سفر به تهران دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، شاهرخ شهنازی ضمن ابراز رضایت از مبارزات رامین صفویه برابر ۲ حریف خود از آلمان و قرقیزستان گفت: کسب نخستین مدال‌طلای جودو در المپیک نوجوانان برای ما بسیار ارزشمند است، اما در این مسابقات دیدارهای خوبی نیز با مسئولان جودوی آسیا و فدراسیون جهانی داشتیم.

وی ادامه داد: با وجود برخی بداخلاقی‌هایی که ابتدا تصور می‌شد طی ملاقاتی که با عبیدالانزی رئیس اتحادیه جودو آسیا داشتیم، صحبت‌های خوبی بین ما رد و بدل و تعامل خوبی برقرار شد و خواهان حمایت بیشتری از جودوی کشورمان شدیم به طوری که حتی بعد از پیروزی صفویه در فینال وی ضمن ابراز خوشحالی از کسب طلای جودو برای ایران این موفقیت را به بنده تبریک گفت.

شهنازی خاطرنشان کرد: در ادامه ملاقات سازنده‌ای نیز با ماریو ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو داشته و درخصوص مسائل مختلف به گفت‌وگو پرداختیم و از وی برای سفر به کشورمان دعوت به عمل آوردیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کردید صفویه بتواند صاحب مدال طلا شود، گفت: رستگار و میراسماعیلی به ما گفته بودند که وی می‌تواند مدال بگیرد و حتی تاکید کردند می‌تواند قهرمان شود. ما هم به موفقیت این جودوکار امیدوار بودیم و به صفویه اعتماد کردیم و او هم به خوبی جواب اعتماد ما را داد و این طلای ارزشمند را برای جودو و ورزش کشورمان کسب کرد.

سرپرست کاروان اعزامی در پایان به رقابت نجمه خدمتی در مسابقات تیراندازی اشاره کرد و گفت: نجمه خدمتی خیلی خوب رقابت کرد و دیدیم در مرحله مقدماتی در جایگاه دوم قرار گرفت. مدال حق او بودU نه جایگاه چهارم. امیدوارم در مسابقات بعدی به حق واقعی خود برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز