خبرگزاری کار ایران

شکست استرالیا مهم بود؛

اکبری: بازیکنان ایران مسابقه را جدی نگرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۳۴

روز گذشته برابر چین خیلی روانتر بازی کردیم، اما مقابل استرالیا بدن بازیکنان آماده نبود.

سرمربی تیم ملی ب والیبال گفت: شکست استرالیا در آخرین دیدار دور مقدماتی اهمیت زیادی داشت و بازیکنان ایران موفق به این کار شدند.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری پس از پیروزی تیم ملی ب برابر استرالیا افزود: ۳ امتیاز دیدار با استرالیا برای صدرنشینی ایران اهمیت داشت که به دست آوردیم.

وی درباره تفاوت عملکرد تیم ملی ب والیبال ایران در ست های دیدار مقابل استرالیا، گفت: مسابقه در نوبت صبح این رقابت‌ها برای هیچ‌کدام از تیم‌های شرکت‌کننده دلچسب نیست. تیم ایران در روز نخست رقابت‌ها و امروز صبح مسابقه داشت و بازیکنان شادابی لازم را ندارند.

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران تصریح کرد: روز گذشته برابر چین خیلی روانتر بازی کردیم، اما مقابل استرالیا بدن بازیکنان آماده نبود.

وی با یادآوری دو دیدار تدارکاتی با تیم استرالیا در تهران گفت: قبل از اعزام به این رقابت‌ها تیم ملی ب والیبال ایران دو دیدار دوستانه با استرالیا داشت و در ۸ ست این دیدارها، استرالیا مغلوب ایران شد. به نظرم بازیکنان ایران هنوز در تفکر شکست تیم استرالیا در تهران بودند و زیاد مسابقه را جدی نگرفتند. تیم ملی والیبال ب ایران با شکست ۳ بر یک استرالیا در آخرین روز دور مقدماتی چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا، به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله یک چهارم نهایی(پلی آف) راه یافت.

سرمربی استرالیا: انسجام تیم ایران قابل تحسین است

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: انسجام و هماهنگی تیمی بازیکنان والیبال ایران قابل تحسین است. روبرتو گرنت پس از شکست شاگردانش برابر تیم ملی ب والیبال ایران افزود: بازیکنان استرالیا امروز بهترین بازی خود در ۳ بازی گذشته را انجام دادند، اما انسجام تیمی ایران باعثپیروزی آنان شد. اگر استرالیا در دو دیدار قبلی خود برابر تایلند و چین، مانند امروز مقابل ایران بازی می کرد، الان شرایط تیم ما در جدول بهتر بود.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا تصریح کرد: تیم ایران سرویس های خوبی امروز زد و دریافت استرالیا با چالش روبرو کرد، من این یپروزی را به آنان تبریک می‌گویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز